Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Βασικός Σχολιασμός Επικαιρότητας απο τον Τομέα Τύπου και ΜΜΕ του ΠΑΣΟΚ

5/12/2009

Μέτωπο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ απέναντι σε εκείνους που θέλουν να κερδοσκοπήσουν εις βάρος της Ελλάδας. Μιλήσαμε προεκλογικά με «καθαρές» κουβέντες. Για αυτό και ό,τι είπαμε, το κάνουμε πράξη. (...)

ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΗΣΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΞΑΝΑ ΦΩΝΗ. Η ΧΩΡΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΒΑΡΗ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΑΝΤΟΥ.

1. Ζήσαμε επί 6 χρόνια μία πρωτοφανή απουσία της ελληνικής κυβέρνησης από τη διεθνή σκηνή. Η Ελλάδα διασύρονταν, η κυβέρνηση αγρόν ηγόραζε. Σημαντικές διασκέψεις πραγματοποιούνταν, η ελληνική παρουσία περιορίζονταν σε ένα αμήχανο χαμόγελο στην οικογενειακή φωτογραφία.

2. Βάλαμε ήδη τέλος σε αυτήν την καταστροφική για τη χώρα μας και τα συμφέροντα των πολιτών μας, απουσία. Το μπαράζ των παρεμβάσεων του Πρωθυπουργού και της κυβέρνησης σε διεθνείς και ευρωπαϊκούς οικονομικούς παράγοντες και Μέσα Ενημέρωσης στέλνει προς όλες τις κατευθύνσεις ένα ξεκάθαρο μήνυμα: Οι Έλληνες απέκτησαν ξανά φωνή. Η Ελλάδα απέκτησε, μετά από 6 χρόνια, σοβαρή, υπεύθυνη και αποφασισμένη κυβέρνηση, που υπερασπίζεται αποτελεσματικά το συμφέρον των Ελλήνων πολιτών, παντού.

Ο,ΤΙ ΕΙΠΑΜΕ, ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ. ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ. ΜΕ ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΤΟΜΕΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.

1. Στη χθεσινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου εξετάστηκαν δύο νομοσχέδια-τομές για την Ελλάδα. Αφορούν τη διαφάνεια στο κράτος, αλλά και την πράσινη ανάπτυξη. Τα δύο αυτά νομοσχέδια δίνουν ξεκάθαρα το στίγμα κεντρικών πολιτικών μας επιλογών, αν και εκ πρώτης όψεως αφορούν δύο διαφορετικούς τομείς. Όμως για μας, όλα είναι αλληλένδετα. Τίποτα δεν είναι ανεξάρτητο. Οι προσπάθειές μας είναι μέρος μιας συνολικής πολιτικής, ενός στρατηγικού σχεδίου.

2. Η συνοχή της κοινωνίας δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς ένα κράτος που υπηρετεί τον πολίτη. Ένα κράτος διαφάνειας, που σέβεται τελικά τα χρήματα του κάθε Έλληνα φορολογούμενου, του Ελληνικού λαού.

3. Δεν μπορούμε επίσης να εξασφαλίσουμε με βιώσιμο τρόπο την ευημερία των πολιτών, την κοινωνική συνοχή, χωρίς την αλλαγή του μοντέλου ανάπτυξης αυτής της χώρας, που ξέρουμε ότι έχει κλείσει τον κύκλο του. Και για αυτό το νέο μοντέλο ανάπτυξης, είναι απαραίτητος ένα άλλος τρόπος λειτουργίας του κράτους. Με διαφάνεια, ταχύτητα, αποτελεσματικότητα.

4. Τα δύο αυτά νομοσχέδια αποτελούν μεγάλα βήματα, ριζικές τομές, στην κατεύθυνση των προγραμματικών μας στόχων.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ: ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ

Ακόμη μία δέσμευσή μας γίνεται πράξη

-Ξέρουμε ότι η αξιοπιστία κερδίζεται μόνο με πράξεις. Μόνο από αυτές τελικά κρινόμαστε. Κάνουμε, λοιπόν, πράξη μια θεμελιώδη δέσμευσή μας.

-Η απόφασή μας είναι και οριστική και αμετάκλητη. Όπου και από όποιον ασκείται εξουσία, αυτή θα ασκείται με διαφάνεια, για να γνωρίζουν οι πολίτες. Όλα στο φως, όλα στη δημόσια κριτική και στον έλεγχο. Θέλουμε να γνωρίζει ο πολίτης ποιος αποφασίζει, τι αποφασίζει, τι κόστος έχουν οι αποφάσεις του, πού πάνε τα λεφτά του Ελληνικού λαού.

Πρακτικά δεν εξαιρείται κανένας από την υποχρέωση δημοσιοποίησης

Σύμφωνα με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο αποφάσεις και πράξεις που εκδίδουν:

-οι Υπουργοί και Υφυπουργοί, οι Γενικοί και Ειδικοί Γραμματείς,

-τα όργανα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης α' και β' βαθμού,

-τα όργανα διοίκησης των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου,

-τα όργανα διοίκησης των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως ορίζονται στο νόμο.

Τι θα αναρτάται στο διαδίκτυο;

-Οι προϋπολογισμοί, απολογισμοί, ισολογισμοί και οι επιμέρους δαπάνες Υπουργείων, κεντρικών και περιφερειακών δημοσίων υπηρεσιών, κάθε φορέα.

-Οι διορισμοί και οι μεταβολές ως προς τα πρόσωπα στις διοικήσεις των Υπουργείων και των οργανισμών του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

-Η συγκρότηση επιτροπών, ομάδων εργασίας, ομάδων έργου καθώς και οι προβλεπόμενες αμοιβές των μελών τους.

-Οι προκηρύξεις επιλογής προσωπικού, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι προκηρύξεις για επιλογή και πλήρωση θέσεων διευθυντικών στελεχών φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

-Πράξεις που αναφέρονται σε αναπτυξιακούς νόμους.

-Στοιχεία που αφορούν διακηρύξεις, αποφάσεις και πράξεις κατακύρωσης και ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών, υπηρεσιών και μελετών του Δημοσίου.

-Δημοσιοποίηση πράξεων δωρεών, επιχορηγήσεων, παραχώρησης χρήσης δημόσιας περιουσίας ή περιουσιακών στοιχείων.

-Πράξεις αλλαγής χρήσης γης κοινόχρηστου κτήματος, καθορισμού εθνικών δρυμών και δασικών εκτάσεων, χαρακτηρισμού εκτάσεων ως αναδασωτέων και οι ανακλήσεις των χαρακτηρισμών αυτών, καθορισμού αιγιαλού, παραλίας, λιμνών, ποταμών, ρεμάτων και χειμάρρων.

-Πράξεις καθορισμού βιομηχανικών ζωνών, του Γενικού Πολεοδομικού σχεδίου, καθορισμού και τροποποίησης όρων δόμησης, χορήγησης, αναστολής χορήγησης, τροποποίησης και ανάκλησης οικοδομικών αδειών, πράξεις σύνταξης και έγκρισης πολεοδομικών και ρυμοτομικών σχεδίων.

Αν μία πράξη δεν αναρτηθεί στο διαδίκτυο, δεν θα ισχύει!

-Για τις πράξεις και αποφάσεις, η ισχύς των οποίων εξαρτάται από τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβέρνησεως, η ανάρτηση στο διαδίκτυο έχει συμπληρωματικό αλλά ωστόσο υποχρεωτικό χαρακτήρα.

-Ως προς τις πράξεις και αποφάσεις για τις οποίες δεν προβλέπεται υποχρέωση δημοσίευσης από το νόμο η ανάρτηση έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία, καθώς, δεν εκτελούνται, εάν δεν έχει προηγηθεί η ανάρτησή τους στο Διαδίκτυο.

Ενισχύουμε τα δικαιώματα του πολίτη και με την δωρεάν, πλέον, πρόσβαση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

-Δεν υποκαθιστούμε το σύστημα της δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ή άλλες μορφές δημοσιότητας που ήδη προβλέπει η νομοθεσία. Ενισχύουμε και συμπληρώνουμε αυτό το σύστημα.

-Καθιερώνουμε και την δωρεάν πρόσβαση στο περιεχόμενο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, γιατί κρίνουμε ότι είναι δικαίωμα του πολίτη να έχει πρόσβαση στη νομοθεσία χωρίς να χρειάζεται να πληρώνει επιπλέον για αυτό

Γιατί είναι σημαντική η ανάρτηση κάθε διοικητικής πράξης που έχει κόστος στο διαδίκτυο;

-Γιατί ο πολίτης δικαιούται να γνωρίζει που πάνε τα χρήματά του.

-Γιατί μόνο με τέτοια ρηξικέλευθα βήματα διαφάνειας θα χτυπήσουμε τη διαφθορά. Το πρόβλημα της διαφθοράς δεν θα λυθεί μονομιάς. Αλλά κάνουμε ένα πολύ σημαντικό, καθοριστικό βήμα. Ένα καίριο πλήγμα στη διαφθορά.

-Γιατί αν η κυβέρνηση της Ν.Δ. είχε κάνει δεκτή αυτήν την πρόταση από το Νοέμβριο του 2005, όταν και την παρουσιάσαμε, δεν θα είχαμε υποστεί ως χώρα όλον αυτό τον κατακλυσμό των σκανδάλων, της λεηλασίας του δημόσιου πλούτου, δεν θα είχαμε αυτό το τεράστιο έλλειμμα της διαφθοράς. Ούτε «κουμπάροι», ούτε άγονες γραμμές, ούτε ομόλογα, ούτε Βατοπέδι θα ήταν δυνατά, αν τότε μας είχαν ακούσει.

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ «ΚΑΘΑΡΗΣ» ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ-ΤΟΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Ποια είναι η κατάσταση με τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στη χώρα μας σήμερα;

-Τέλμα. Είμαστε πολύ πίσω. Η υλοποίηση έργων γίνεται με το σταγονόμετρο. Καθ' όλα ώριμες επενδύσεις για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, ύψους πάνω από 2 δις ευρώ, έχουν ανασταλεί λόγω γραφειοκρατίας και πολύπλοκης νομοθεσίας.

-Χρειάζονται μέχρι και 5 (!) χρόνια για να πάρει κάποιος μια άδεια να επενδύσει σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στη χώρα μας

Ποια είναι η κατάσταση με τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στον κόσμο σήμερα;

-Συντελείται την περίοδο αυτή μια αληθινή κοσμογονία. Ιδιαίτερα στην αιολική και ηλιακή ενέργεια. Στρατηγικές επιλογές για το παραγωγικό τους μοντέλο κάνουν χώρες όπως η Δανία με την αιολική ενέργεια, και η Ισπανία με τα φωτοβολταϊκά. Η Πορτογαλία διαφημίζει τη χώρα της ως «το μεγαλύτερο ηλιακό εργοστάσιο της Ευρώπης».

Γιατί είναι σημαντικό να αναπτύξουμε τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στην Ελλάδα;

-Γιατί τα περιβαλλοντικά προβλήματα, με κυρίαρχο θέμα την κλιματική αλλαγή, καθιστούν αναγκαία την αλλαγή των στόχων και της οικονομίας μας και της παγκόσμιας οικονομίας.

-Γιατί θα φέρουν επενδύσεις και δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας. Έχουμε ό,τι χρειάζεται, για να πρωτοπορήσουμε. Όσοι κερδίσουν το συγκριτικό πλεονέκτημα στην πράσινη ενέργεια, στις μεταφορές, στη διαχείριση των απορριμμάτων, στην αξιοποίηση του φυσικού πλούτου και του ανθρώπινου δυναμικού, θα έχουν προφανώς προβάδισμα. Η πράσινη ανάπτυξη είναι μονόδρομος για την ολοκληρωτική έξοδο από την κρίση

-Γιατί όσο παραμένουμε εξαρτημένοι από το πετρέλαιο, τόσο δεν θα έχουμε και την απαραίτητη αυτονομία για την οικονομία μας, αλλά ακόμη και για πολιτικές αποφάσεις. Μια χώρα που έχει μεγαλύτερη αυτονομία, αιολική ενέργεια, ηλιακή ενέργεια, έχει πολύ μικρότερες επιπτώσεις από την άνοδο της τιμής του πετρελαίου.

Τι προβλέπει το νομοσχέδιό μας;

-Δραστική μείωση του συνολικού χρόνου αδειοδότησης, από 3-5 χρόνια που είναι σήμερα, σε λιγότερο από 8-10 μήνες συνολικά. Πώς; Μεταξύ άλλων...
- Απλοποιείται η διαδικασία έκδοσης της άδειας παραγωγής έργου ΑΠΕ. Αφορά πλέον την τεχνικοοικονομική επάρκεια του συγκεκριμένου έργου και αποσυνδέεται από τη διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης, η οποία ακολουθεί σε επόμενο στάδιο.
- Η άδεια παραγωγής εκδίδεται από τη ΡΑΕ, και όχι από το πρώην Υπουργείο Ανάπτυξης, με αποτέλεσμα το δραστικό περιορισμό της σχετικής διαδικασίας σε δύο μόνο μήνες.
- Εξαιρούνται από την υποχρέωση λήψης άδειας παραγωγής ή άλλης διαπιστωτικής απόφασης εγκαταστάσεις ΑΠΕ, που χαρακτηρίζονται ως μη οχλούσες ή χαμηλής όχλησης δραστηριότητες, επιταχύνοντας έτσι χιλιάδες μικρομεσαίες επενδύσεις.
- Τροποποιείται, βελτιώνεται και συμπληρώνεται το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο των ΑΠΕ με βασικό στόχο την αποσαφήνιση κρίσιμων ρυθμίσεων, έτσι ώστε να απεμπλακεί μεγάλος αριθμός εν εξελίξει έργων ΑΠΕ από την αδειοδοτική τελμάτωση.
- Συγχωνεύονται, σε μία ενιαία διαδικασία, οι διαδικασίες Προκαταρκτικής Περιβαλλοντικής Εκτίμησης και Αξιολόγησης (ΠΠΕΑ) και Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΕΠΟ), όπως δηλαδή γίνεται σε όλα τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά κράτη.
- Συγκροτείται στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Αυτοτελής Ειδική Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Επενδύσεων ΑΠΕ, στα πρότυπα «φορέα μιας στάσης (one-stop shop)».

-Το περιεχόμενο κάθε γνωμοδότησης καθορίζεται επακριβώς, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια, η ισότιμη μεταχείριση και η αποτελεσματικότητα της όλης αδειοδοτικής διαδικασίας, με αυστηρή τήρηση όλων των προθεσμιών που προβλέπονται στη διαδικασία.

-Καθορίζεται εθνικός δεσμευτικός στόχος 20% για τη συμμετοχή των ΑΠΕ στην κάλυψη της τελικής κατανάλωσης ενέργειας μέχρι το 2020.

-Καθορίζεται εθνικός στόχος τουλάχιστον 40% για τη συμμετοχή των ΑΠΕ στην κάλυψη της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι το 2020.

-Η προστασία του κλίματος μέσω της προώθησης της παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ αναγνωρίζεται ως προτεραιότητα ύψιστης σημασίας για τη χώρα, η οποία λαμβάνεται καθοριστικά υπόψη σε περιπτώσεις στάθμισης με άλλες περιβαλλοντικές ή κοινωνικές παραμέτρους.

-Μέσω των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος, προβλέπεται να αποδίδεται το 50% του ειδικού τέλους παραγωγού ΑΠΕ υπέρ των ΟΤΑ απ' ευθείας στους οικιακούς καταναλωτές του δημοτικού ή κοινοτικού διαμερίσματος του ΟΤΑ, στο οποίο εγκαθίσταται το έργο ΑΠΕ, μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος. Το υπόλοιπο ποσοστό των εσόδων από το ειδικό τέλος αποδίδεται στον αντίστοιχο ΟΤΑ, για την εκ του νόμου καθοριζόμενη χρησιμοποίησή τους.
- Δεν είναι μόνο οι ιδιωτικές και μεγάλες εταιρείες που θα έρθουν να επενδύσουν. Μπορεί και η ίδια η Αυτοδιοίκηση, μπορεί και ο ίδιος ο πολίτης. Γιατί θα φτάσουμε στο σημείο όπου το κάθε κτίριο, όχι μόνο δημόσιο, αλλά και το σπίτι, το εργοστάσιο, το σχολείο, θα μπορεί να είναι παραγωγός ενέργειας. Σε ποιον θα ανήκει αυτή η παραγωγή; Θα ανήκει πιθανόν σε συνεταιρισμούς νέων στο σχολείο, σε συνεταιρισμούς γειτονιάς, σε συνεταιρισμούς στην Αυτοδιοίκηση, δηλαδή θα παράγει ο πολίτης αυτή την ενέργεια. Είναι μια μεγάλη επανάσταση, όπου καλείται να συμμετέχει πια ο πολίτης, ως παραγωγός ο ίδιος αυτής της ενέργειας και αλλάζει βεβαίως το τοπίο ακόμα και των σχέσεων. Εμβαθύνει μια δημοκρατική διαδικασία και καθιερώνει μια αναδιανομή του πλούτου, εκ των πραγμάτων

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙ «ΣΚΛΗΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ» ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ. ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ. ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟ ΠΛΟΥΤΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΌ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

1. Έχουμε εδώ και μήνες υποστηρίξει ότι κανένα πρόβλημα δεν θα λυθεί στην οικονομία, με φοροεπιδρομές στα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα και το «στέγνωμα» της αγοράς. Εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με τις ανάλγητες πολιτικές που ακολουθήθηκαν την προηγούμενη 6ετία.

2. Τα μέτρα που λαμβάνουμε και θα εξακολουθήσουμε να λαμβάνουμε δεν θα είναι «σκληρά». Θα είναι δίκαια. Θα βοηθούν την ελληνική οικογένεια, τον Έλληνα πολίτη, τη μεσαία τάξη, τους χαμηλόμισθους.

-Και θα είναι σκληρά μόνο γι' αυτούς που έχουν συνηθίσει τη σπατάλη στο Δημόσιο και ζουν απ' αυτή. Θα είναι σκληρά γι' αυτούς που φοροδιαφεύγουν ή δεν πληρώνουν τους φόρους που θα έπρεπε να πληρώνουν.

3. Έτσι θα κάνουμε το νοικοκύρεμα της οικονομίας. Με δικαιοσύνη και στήριξη των ασθενέστερων, όπως αποδείξαμε ήδη με το επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης. Αλλά δεν θα μείνουμε σε αυτό. Γιατί γνωρίζουμε ότι δεν αρκεί να νοικοκυρέψεις της οικονομίας, πρέπει και να την βάλεις ξανά μπροστά. Πρέπει να την επανεκκινήσουμε με στήριξη της μικρομεσαίας επιχείρησης και επενδύσεις, στην κατεύθυνση της πράσινης ανάπτυξης. Μόνο έτσι θα μεγαλώσει «η πίτα» και θα μπορούμε να διανέμουμε ολοένα και μεγαλύτερο πλούτο στους πολίτες.

-Για αυτό και προωθούμε άμεσα τα νομοσχέδια για τις επενδύσεις στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με ρευστότητα και την προστασία των δανειοληπτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.