Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Συμφωνία στον ΟΛΠ και εθελουσία έξοδος


Σε διαβούλευση οι προτάσεις για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Βάση Πειραιά

Νέο οργανόγραμμα για τον Οργανισμό-Ιδρύεται Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων

Εθελούσια έξοδος προβλέπεται μεταξύ άλλων στο πρακτικό συμφωνίας που υπέγραψαν η διοίκηση του οργανισμού με τους εργαζομένους.
Παράλληλα, ο Γ. Ανωμερίτης ανακοίνωσε το σχέδιο του ΟΛΠ προκειμένου να επιλυθούν τα προβλήματα της Ναυπηγοεπισκευαστικής Βάσης Πειραιά, που θα τα τεθούν σε δημόσια διαβούλευση από το υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Συγκεκριμένα, στο πρακτικό συμφωνίας μεταξύ της διοίκησης του ΟΛΠ και της  Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος και της Ένωσης Λιμενεργατών προβλέπονται τα εξής:

  • •Ίδρυση Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων, που θα είναι επιφορτισμένη με τον έλεγχο και την επίλυση όλων των προβλημάτων που προκύπτουν, μεταξύ των διαφορετικών καθεστώτων λιμενικών υπηρεσιών της χώρας.
  • •Η υπαγωγή του συνόλου του προσωπικού στο λόγο καταγγελίας του άρθρου 12 παρ. 4α του Ν. 2688/1999, που προβλέπει ότι οι προβλεπόμενες συνθήκες αορίστου χρόνου ισχύουν για όλο το προσωπικό.
  • •Ομογενοποίηση όλων των κατηγοριών του προσωπικού, δηλαδή κατάργηση των υπουργικών αποφάσεων που πρόβλεπαν ειδικό καθεστώς στον ΟΛΠ. Πλέον θα ισχύει ότι και για τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ.
  • •Νέα συμφωνία για οικειοθελή συνταξιοδότηση, με κίνητρα για τους εργαζομένους.
  • •Εθελούσια έξοδος.
  • •Εξασφάλιση ισοδύναμων όρων εργασίας και αμοιβής των εργαζομένων του ΟΛΠ και μετά τη λειτουργία της προβλήτας Ι.
Εθελούσια έξοδος

Για τους εργαζομένους προβλέπεται οικονομικό κίνητρο 5.000 ευρώ και επιπλέον 5.000 ευρώ για κάθε έτος που μεσολαβεί μεταξύ της αποχώρησης και του χρόνου υποχρεωτικής συνταξιοδότησης. Το συνολικό ποσό των κινήτρων δεν θα ξεπερνά τα 25.000 ευρώ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ τόνισε ότι "το κόστος της εθελουσίας εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 80 εκατ. ευρώ στην περίπτωση που ασκήσουν το δικαίωμα όλα τα άτομα που έχουν προβλεφθεί". Σημείωσε δε, ότι το κόστος της εθελούσιας εξόδου έπρεπε να έχει προβλεφθεί να καλυφθεί από τον μεγάλο μέτοχο, όπως έγινε στις περιπτώσεις του ΟΣΕ και της Ολυμπιακής στο παρελθόν.
Προτάσεις για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Βάση Πειραιά
Τις προτάσεις του για την επίλυση των μακροχρόνιων προβλημάτων της Ναυπηγοεπισκευαστικής Βάσης Πειραιά κατέθεσε ο Γιώργος Ανωμερίτης, τονίζοντας ότι θα τεθούν σε δημόσια διαβούλευση από το υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Οι προτάσεις αυτές είναι:

  1. Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία στην Ελλάδα και την Αττική, σε σχέση με τα συμφέροντα του ΟΛΠ.
  2. Αναβάθμιση της Ναυπηγοεπισκευαστικής Βάσης Πειραιά. 
  3. Νέο καθεστώς εργασιών για τη Σαλαμίνα και την Κυνόσουρα. Ανάπτυξη υποδομών για τη ναυπηγοεπισκευή.
  4. Αναδιάταξη λιμενολεκάνης Πειραιά μετά τη λειτουργία της Προβλήτας Ι ΣΕΜΠΟ.
  5. Ίδρυση θυγατρικής εταιρίας του ΟΛΠ για την υποβοήθηση ανάπτυξης των μικρομεσαίων ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων Πειραιώς – Περάματος - Σαλαμίνας.
  6. Αναπτυξιακές Υποδομές Πειραιά – Περάματος για την υποστήριξη των ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων.
  7. Θεσμική ανάπλαση του ισχύοντος πλαισίου για τις ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις στον Πειραιά.
Νέο οργανόγραμμα για τον ΟΛΠ

Παράλληλα, το συμβούλιο διεύθυνσης του ΟΛΠ έκανε δεκτή την εισήγηση του Γ. Ανωμερίτη για αναδιάρθρωση του Οργανικού και Λειτουργικού Αναπτύγματος του ΟΛΠ. Το νέο οργανόγραμμα προβλέπει τα εξής

  1. Εγκαθίσταται ένα νέο πρότυπο διοίκησης στηριγμένο στη φιλοσοφία των αποκεντρωμένων συστημάτων με ισχυρή κεντρική ελεγκτική οργανωτική στάθμη.
  2. Ενισχύονται οι λειτουργίες “Προστασίας του Περιβάλλοντος”, “Στρατηγικού Σχεδιασμού”, “Προώθησης Σχέσεων” και “Επιθεώρησης Λειτουργιών και Ποιότητας”.
  3. Καθιερώνεται πλήρες σχήμα διαφάνειας με ανάρτηση όλων των σημαντικών αποφάσεων Διοίκησης και Υπηρεσιών στο Διαδίκτυο.
  4. Ξεκινάει η στελέχωση των δύο Γενικών Διευθύνσεων, των 13 Διευθύνσεων και των 3 Υπηρεσιών μέσω του Υπηρεσιακού Συμβουλίου μέσω αξιοκρατικών και αντικειμενικών διαδικασιών εκδήλωσης ενδιαφέροντος των εχόντων τα απαιτούμενα προσόντα.
  5. Η αναδιάρθρωση και στελέχωση των λοιπών επιπέδων του οργανογράμματος (στάθμης Τμήματος) θα ακολουθήσει αμέσως μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών σε επίπεδο “Διεύθυνσης”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.