Την καθιέρωση «Point system» για τους καθυστερούμενους λογαριασμούς προωθεί η ΔΕΗ. Η νέα αυτή διαδικασία έχει στόχο τη διευκόλυνση των... καταναλωτών, οι οποίοι αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, καθώς και τη μείωση των καθυστερημένων πληρωμών, ένα φαινόμενο που διογκώνεται τους τελευταίους μήνες.
Σύμφωνα με τη νέα διαδικασία διακανονισμών, οι πελάτες θα κατανέμονται σε έξι κατηγορίες, ανάλογα με τη συνέπεια τους στην εξόφληση λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο.
Αναλυτικά, οι κατηγορίες στις οποίες κατατάσσονται οι καταναλωτές είναι:
1.Συνεπής χωρίς διακανονισμούς.
2.Συνεπής σε πληρωμές και διακανονισμούς.
3.Περισσότερες από μία ενσωματώσεις λογαριασμών σε επόμενους λογαριασμούς ή και μία αθέτηση διακανονισμού.
4.Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών.
5.Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους.
6.Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή
Ειδική μέριμνα θα λαμβάνεται για τις ευπαθείς ομάδες καταναλωτών, καθώς προβλέπεται η μη διακοπή ρεύματος τους χειμερινούς και τους καλοκαιρινούς μήνες, κατά τους οποίους κινδυνεύει η υγεία τους.
Παράλληλα, ειδική κατηγορία αποτελούν οι πελάτες του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, στην περίπτωση των οποίων θα παρέχονται περισσότερες δόσεις και χαμηλότερες προκαταβολές.
Για τους οικιακούς καταναλωτές που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία, δηλαδή ήταν απόλυτα συνεπείς το προηγούμενο δωδεκάμηνο στην εξόφληση των λογαριασμών τους, προβλέπεται δυνατότητα ρύθμισης του ληξιπρόθεσμου λογαριασμού έως και σε 4 διμηνιαίες δόσεις και ανάλογες κλιμακώσεις για τις υπόλοιπες κατηγορίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.