Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Αυτή η τιμή που μου κάνουν δεν ανταλλάσσεται με τίποτε...

Λάκης Σάντας
"Αυτή η τιμή που μου κάνουν δεν ανταλλάσσεται με τίποτε. Με τι να την ανταλλάξω; Πηγαίνοντας σε ένα κόμμα; Αστεία πράγματα"
22 Φεβρουαρίου 1922, Πάτρα - 30 Απριλίου 2011, Αθήνα
ΑΙΩΝΙΑ ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΣΕΜΝΟ ΗΡΩΑ!!
Πριν έξι χρόνια έφυγε αθόρυβα, όπως έζησε, αξιοπρεπής, ασυμβίβαστος, ο Λάκης Σάντας, ο "ήρωας με τις παντόφλες", που μαζί με τον Μαν Γλέζο υπέστειλαν τον Αγκυλωτό Σταυρό από την...
Ακρόπολη. "Έκανα απλώς το καθήκον μου" έλεγε κάθε φορά που του θύμιζαν την ηρωική πράξη του.. Για αυτό δεν ζήτησε ποτέ "ανταπόδοση".
Συγκλονίζει το πιο κάτω απόσπασμα από τις ελάχιστες συνεντεύξεις του:
"ΛΜ: Δυσκολέψατε τη ζωή σας, όμως κερδίσατε άλλα πράγματα...
ΛΣ: Είναι οι βραβεύσεις, είναι κυρίως η επαφή με αγνώστους. Μια μέρα, πριν από χρόνια, πήγα στον ΟΤΕ Παλαιού Φαλήρου να πληρώσω τον λογαριασμό του τηλεφώνου. Δεν είχα χρήματα, μου το είχαν κόψει και πήγα να κανονίσω τις δόσεις. Ο υπάλληλος, διαβάζοντας το όνομά μου, με ρώτησε αν ξέρω το Σάντα που κατέβασε τη σημαία. Όταν κατάλαβε πως είμαι εγώ, σηκώθηκε και φώναζε στους συναδέλφους του: «ξέρετε ποιος είναι αυτός;». « Θα σου πληρώσω εγώ τον λογαριασμό», επέμενε. « Οι άλλοι τρώνε εκατομμύρια και εσύ δεν έχεις να πληρώσεις». Μια άλλη φορά επέστρεφα από την Αθήνα στο σπίτι με ταξί. Την ώρα που φτάσαμε και πήγα να πληρώσω, γυρίζει ο οδηγός, ο οποίος κατά τη διάρκεια της διαδρομής δεν είχε πει ούτε λέξη, και μου λέει: «σας αναγνώρισα, είναι δυνατόν να πάρω λεφτά από εσάς;».
ΛΜ: Περήφανος και φτωχός δηλαδή...
ΛΣ: Αυτή η τιμή που μου κάνουν δεν ανταλλάσσεται με τίποτε. Με τι να την ανταλλάξω; Πηγαίνοντας σε ένα κόμμα; Αστεία πράγματα (γέλια)! Τώρα το πήρες χαμπάρι; Δεν με ξέρεις;"
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=46367

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.