Η εταιρεία Shell κατασκευάζει το μεγαλύτερο πλοίο στον κόσμο!
Αυτό το πλοίο όμως δεν θα σαλπάρει. Σχεδιάζεται για να χρησιμοποιηθεί για την αξιοποίηση των θαλάσσιων πόρων για τα επόμενα 50 χρόνια. Στα βάθη της θάλασσας υπάρχει αφθονία φυσικού αερίου, σε τεράστιες αποστάσεις όμως από την ακτή ή τους πλησιέστερους αγωγούς. Η εκμετάλλευση αυτών των αποθεμάτων μέχρι σήμερα ήταν αδύνατη, όμως τώρα αυτό θα γίνει εφικτό. Η τιμή του υγροποιημένου φυσικού αερίου έχει αυξηθεί στη διεθνή αγορά, ενώ έχει αυξηθεί η ζήτηση. Έτσι η εταιρεία θεωρεί πως έχει πάρει τη σωστή απόφαση με την κατασκευή του πλοίου.
Στην τοποθεσία αυτή που διαθέτει μεγάλα αποθέματα φυσικού αερίου αναμένεται η εκμετάλλευση να διαρκέσει περίπου 25 χρόνια. "Όταν τελειώσουν τα αποθέματα φυσικού αερίου, τότε το καράβι θα μετακινηθεί στο επόμενο σημείο", εξήγησε ο Αυστραλός υπουργός Πόρων και Περιβάλλοντος Τόνβι Μπερκ, ο οποίος εξήρε το έργο. Με τον τρόπο αυτό μειώνονται σημαντικά οι εκπομπές αερίων επιβαρυντικών για το περιβάλλον σε σχέση με αντίστοιχες εγκαταστάσεις που βρίσκονται στην ξηρά. Περιβαλλοντικές οργανώσεις όμως ανησυχούν για πιθανές διαρροές και το WWF προειδοποιεί ότι οι αγωγοί κάτω από το νερό θα βλάψουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το έργο θα εκπέμπει περισσότερους από δύο εκατομμύρια τόνους αερίων ετησίως, που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Μιλάμε για ένα πλοίο 600.000 τόνων και 3.331 τετραγωνικών μέτρων, 11 φορές μεγαλύτερο από τον 'Τιτανικό', του οποίου η κατασκευή μέχρι στιγμής έχει κοστίσει 1,6 δισ. ευρώ, απασχολεί 600 εργαζομένους σε όλο τον κόσμο, ενώ το συνολικό του κόστος θα κυμανθεί μεταξύ 5 και 10 δισ. ευρώ. Το πλοίο αυτό θα το εγκαταστήσει 200 χιλιόμετρα στα ανοικτά της Αυστραλίας.
Στην τοποθεσία αυτή που διαθέτει μεγάλα αποθέματα φυσικού αερίου αναμένεται η εκμετάλλευση να διαρκέσει περίπου 25 χρόνια. "Όταν τελειώσουν τα αποθέματα φυσικού αερίου, τότε το καράβι θα μετακινηθεί στο επόμενο σημείο", εξήγησε ο Αυστραλός υπουργός Πόρων και Περιβάλλοντος Τόνβι Μπερκ, ο οποίος εξήρε το έργο. Με τον τρόπο αυτό μειώνονται σημαντικά οι εκπομπές αερίων επιβαρυντικών για το περιβάλλον σε σχέση με αντίστοιχες εγκαταστάσεις που βρίσκονται στην ξηρά. Περιβαλλοντικές οργανώσεις όμως ανησυχούν για πιθανές διαρροές και το WWF προειδοποιεί ότι οι αγωγοί κάτω από το νερό θα βλάψουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το έργο θα εκπέμπει περισσότερους από δύο εκατομμύρια τόνους αερίων ετησίως, που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.