Η ιστορία των ποινικών ευθυνών για Λιάπη, Χατζηδάκη και Στυλιανίδη.
Από 185 άτομα το Μάρτιο του 2004, πήγαν στα 687
τον Σεπτέμβριο του 2009!
Από τον Θανάση Λεπίδη
Τις τελευταίες ημέρες το τραμ ξαναήρθε στην επικαιρότητα για δύο λόγους. Ο πρώτος επειδή για πρώτη φορά μετά το 2004, γίνεται πάλι κουβέντα για την επέκταση του δικτύου του. Το σημερινό δίκτυο έχει μήκος 26 χιλιομέτρων, ενώ ο σχεδιασμός ξεπερνάει τα 100 χιλιόμετρα. Όμως από το 2004 και μέχρι σήμερα, για 7 χρόνια, δεν προστέθηκε ούτε ένα χιλιόμετρο. Προστέθηκαν όμως 500 και πλέον άτομα προσωπικό, με αποτέλεσμα να γίνει και το Τραμ μια προβληματική και ζημιογόνα επιχείρηση.
Τον Μάρτιο του 2004, που έγιναν οι εκλογές, το τραμ είχε 185 άτομα προσωπικό. Το οργανόγραμμα, που είχε κάνει η γερμανική BVG με έδρα το Βερολίνο, που λειτούργησε σαν σύμβουλος, μετά από διαγωνισμό που έγινε το 2003, προβλέπει 253 άτομα για την πλήρη λειτουργία του τραμ. Τα 185 άτομα του Μαρτίου του 2004 έφτασαν με διαρκείς προσλήψεις που έγιναν, κυρίως κατά τα έτη 2006, 2007 και 2009, στον ιλιγγιώδη αριθμό των 685 ατόμων.
Ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζής, έκανε έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο έγινε το σύνολο αυτών των προσλήψεων. Στην έρευνα αυτή δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα μόνο για την περίοδο μέχρι το Μάρτιο του 2004. Δηλαδή η περίοδος από τη δημιουργία της εταιρείας το 2001, έως και τις εκλογές του 2004, με υπουργό τον Χρ. Βερελή βγήκε καθαρή, ενώ αντιθέτως για...
όλες τις άλλες προσλήψεις μετά το 2004 υπήρξαν προβλήματα νομιμότητας, τόσο στις διακηρύξεις, όσο και στις διαδικασίες επιλογής.
Το πόρισμα Ρακιντζή αποστάλθηκε σε εισαγγελέα, ο οποίος μετά από πολύμηνη έρευνα της υπόθεσης έπεσε πάνω σε πολιτικά πρόσωπα, και συγκεκριμένα στους τρεις πρώην υπουργούς Λιάπη, Χατζηδάκη και Στυλιανίδη, από τα γραφεία των οποίων υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι καθοδηγούνταν οι προσλήψεις. Έτσι ο εισαγγελέας που έκανε τη σχετική έρευνα την απέστειλε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, και αυτός με τη σειρά του στη Βουλή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το Τραμ το Σεπτέμβριο του 2009 δημοσίευσε αγγελία με την οποία ζητούσε επειγόντως να νοικιάσει κτίριο άνω των 800 τμ, προκειμένου να στεγάσει τη μεγάλη φουρνιά των προσληφθέντων εν όψει εκλογών, και οι οποίοι δεν πήγαιναν στα γραφεία, αν και είχαν προσληφθεί, γιατί δεν είχαν θέση να κάτσουν...
Η υπόθεση του Τραμ είναι αντίστοιχη με εκείνη του Μετρό από το 2004-2009, όπου επίσης η έρευνα Ρακιντζή αποκάλυψε παράνομες προσλήψεις.
Από τις 12 Απριλίου 2010 το Press-gr είχε αποκαλύψει πρώτο και αυτό το πόρισμα 57 σελίδων, όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Επίσης δείτε εδώ. Και έτσι επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά.
Από 185 άτομα το Μάρτιο του 2004, πήγαν στα 687
τον Σεπτέμβριο του 2009!
Από τον Θανάση Λεπίδη
Τις τελευταίες ημέρες το τραμ ξαναήρθε στην επικαιρότητα για δύο λόγους. Ο πρώτος επειδή για πρώτη φορά μετά το 2004, γίνεται πάλι κουβέντα για την επέκταση του δικτύου του. Το σημερινό δίκτυο έχει μήκος 26 χιλιομέτρων, ενώ ο σχεδιασμός ξεπερνάει τα 100 χιλιόμετρα. Όμως από το 2004 και μέχρι σήμερα, για 7 χρόνια, δεν προστέθηκε ούτε ένα χιλιόμετρο. Προστέθηκαν όμως 500 και πλέον άτομα προσωπικό, με αποτέλεσμα να γίνει και το Τραμ μια προβληματική και ζημιογόνα επιχείρηση.
Τον Μάρτιο του 2004, που έγιναν οι εκλογές, το τραμ είχε 185 άτομα προσωπικό. Το οργανόγραμμα, που είχε κάνει η γερμανική BVG με έδρα το Βερολίνο, που λειτούργησε σαν σύμβουλος, μετά από διαγωνισμό που έγινε το 2003, προβλέπει 253 άτομα για την πλήρη λειτουργία του τραμ. Τα 185 άτομα του Μαρτίου του 2004 έφτασαν με διαρκείς προσλήψεις που έγιναν, κυρίως κατά τα έτη 2006, 2007 και 2009, στον ιλιγγιώδη αριθμό των 685 ατόμων.
Ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζής, έκανε έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο έγινε το σύνολο αυτών των προσλήψεων. Στην έρευνα αυτή δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα μόνο για την περίοδο μέχρι το Μάρτιο του 2004. Δηλαδή η περίοδος από τη δημιουργία της εταιρείας το 2001, έως και τις εκλογές του 2004, με υπουργό τον Χρ. Βερελή βγήκε καθαρή, ενώ αντιθέτως για...
όλες τις άλλες προσλήψεις μετά το 2004 υπήρξαν προβλήματα νομιμότητας, τόσο στις διακηρύξεις, όσο και στις διαδικασίες επιλογής.
Το πόρισμα Ρακιντζή αποστάλθηκε σε εισαγγελέα, ο οποίος μετά από πολύμηνη έρευνα της υπόθεσης έπεσε πάνω σε πολιτικά πρόσωπα, και συγκεκριμένα στους τρεις πρώην υπουργούς Λιάπη, Χατζηδάκη και Στυλιανίδη, από τα γραφεία των οποίων υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι καθοδηγούνταν οι προσλήψεις. Έτσι ο εισαγγελέας που έκανε τη σχετική έρευνα την απέστειλε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, και αυτός με τη σειρά του στη Βουλή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το Τραμ το Σεπτέμβριο του 2009 δημοσίευσε αγγελία με την οποία ζητούσε επειγόντως να νοικιάσει κτίριο άνω των 800 τμ, προκειμένου να στεγάσει τη μεγάλη φουρνιά των προσληφθέντων εν όψει εκλογών, και οι οποίοι δεν πήγαιναν στα γραφεία, αν και είχαν προσληφθεί, γιατί δεν είχαν θέση να κάτσουν...
Η υπόθεση του Τραμ είναι αντίστοιχη με εκείνη του Μετρό από το 2004-2009, όπου επίσης η έρευνα Ρακιντζή αποκάλυψε παράνομες προσλήψεις.
Από τις 12 Απριλίου 2010 το Press-gr είχε αποκαλύψει πρώτο και αυτό το πόρισμα 57 σελίδων, όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Επίσης δείτε εδώ. Και έτσι επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.