Πάντως, εξαιτίας και των συνθηκών που επικρατούν στις αγορές, ο στόχος για έσοδα 2,5 δισ. ευρώ μέσα στο τρέχον έτος έχει εγκαταλειφθεί και πλέον στο υπουργείο Οικονομικών προσβλέπουν σε έσοδα μεταξύ 1,25 και 1,5 δισ. ευρώ. Πιο αναλυτικά, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι και η ΕΥΔΑΠ μπήκε ψηλά στη λίστα των ιδιωτικοποιήσεων, καθώς υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον. Στο υπουργείο Οικονομικών δεν λένε όχι στην είσοδο στρατηγικού εταίρου, ο οποίος θα αναλάβει και το μάνατζμεντ της εταιρείας, χωρίς όμως το ποσοστό του Δημοσίου να πέσει κάτω από το 51%, από 61% που είναι σήμερα. Καθίσταται, παράλληλα, σαφές πως τόσο στην ΕΥΔΑΠ όσο και στην ΕΥΑΘ δεν τίθεται θέμα παραχώρησης των δικτύων. Οσον αφορά τον ΟΣΕ, σε πρώτο πλάνο βρίσκεται η θυγατρική του ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία που διαχειρίζεται το λειτουργικό κομμάτι των σιδηροδρόμων. Της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προηγηθεί αναδιάρθρωση της εταιρείας με ανάληψη της συντήρησης των τρένων αλλά και μετατάξεις προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Επίσης, προωθείται η αξιοποίηση των ακινήτων του ΟΣΕ με τη μορφή σύμβασης παραχώρησης για τους σιδηροδρομικούς σταθμούς Λαρίσης και Θεσσαλονίκης. Στον τραπεζικό κλάδο αυτή τη στιγμή πιστεύεται πως μόνο το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων μπορούν να ενταχθούν στο φετινό πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων λόγω της υψηλής ρευστότητας που διαθέτουν. Για τη Λάρκο θεωρείται δεδομένο ότι η κυβέρνηση θα επιδιώξει την πλήρη απεμπλοκή του Δημοσίου και γι’ αυτό το πιο πιθανό είναι η πλήρης αποκρατικοποίησή της. |
'' Σε πείσμα των καιρών '' -----Ενημερωτικο - Συνδικαλιστικό - Πολιτικό - Οικονομικό - Ψυχαγωγικό
Στην κορυφή των αποκρατικοποιήσεων η ΕΥΔΑΠ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.