Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Γιατί δεν μπορώ να αναφωνήσω ..ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ !!!


20121028-120932.jpg
Aπό μικρό παιδί άκουγα στο σχολείο για το ΟΧΙ του Μεταξά και του ελληνικού λαού το 1940 ενάντια στους Ιταλούς και μετέπειτα στους γερμανούς που ήθελαν να κατακτήσουν την πατρίδα μας.
Μέσα μου ένιωθα την υπερηφάνεια και σε κάθε εκδήλωση ήμουν πρωτοπόρος και με πάθος φώναζα δυνατά «ΖΗΤΩ η 28η Οκτωβρίου του 1940»…Ζήτω το ΕΘΝΟΣ.
Μεγάλωσα και έφτασα στην ηλικία της στράτευσης μου και με υπερηφάνεια παρουσιάστηκα στον ελληνικό στρατό υπηρετώντας την πατρίδα μου στην ποιο δύσκολη περίοδο της.
Και αυτό έγινε ..λίγους μήνες μετά την πτώση της χούντας και την εισβολή της Τουρκίας 

στην Κύπρο.
…28 ολόκληρους μήνες., και όχι όπως γίνετε σήμερα 8 ή 12 !!!!
Δεν θυμάμαι ποτέ τα όπλα μας να ήταν άδεια και πάντα είμαστε σε επιφυλακή για την αντιμετώπιση του οποιοδήποτε εισβολέα και μάλιστα σε στρατόπεδα στην Μακεδονία και στον Έβρο και όχι σε κάποιο σαλονάτο στρατόπεδο της ΑΘΗΝΑΣ.
Συμμετείχα στην παρέλαση των εθνικών επετείων και με καμάρι κρατούσα το όπλο μου και τιμούσα το εθνόσημο στο μπερέ μου αλλά και την οικογένεια μου ,μα πάνω από όλα την πατρίδα μου… και το ΕΘΝΟΣ μας.
Πιστεύω τα ίδια συναισθήματα ένιωθαν όλα τα παιδιά της ηλικίας μου εκείνη την περίοδο της στρατιωτικής μας θητείας 1975 -1977…αλλά και οι μετέπειτα γενεές..από τις 4-10-2009 έως και σήμερα δοσίλογοι πολιτικοί έβαλαν σκοπό τους να ξεπουλήσουν τα ιδανικά μας ,την πατρίδα και ένα λαό… αδιαφορώντας για ένα ολόκληρο ΕΘΝΟΣ.
Σήμερα νιώθω ντροπή… όχι για το λαό της πατρίδος μου αλλά για τους εκπροσώπους του λαού στο δήθεν ελληνικό κοινοβούλιο !!
Νιώθω ντροπή… γιατί σαν σύγχρονοι δοσίλογοι παραδίδουν ένα κράτος και έναν λαό σε αυτούς που το 1940-41 δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν την καταστροφή στην πατρίδα μου και αυτοί σήμερα την ολοκληρώνουν …μαζί τους.
Νιώθω ντροπή… γιατί οδηγούν τους έλληνες στην αυτοχειρία και στον θάνατο ,χωρίς σφαίρες και χωρίς να έχουν ιδανικά για την πατρίδα που την έκαναν «Αποικία»..στο Δ’ΡΑΙΧ.
Νιώθω ντροπή… γιατί οι σύγχρονοι δοσίλογοι είναι υπερήφανοι για αυτήν την καταστροφή που φέρνουν στα παιδιά μας ,στο μέλλον τους, στα όνειρα τους, στην ελπίδα τους… και νιώθω ΤΩΡΑ διπλή ντροπή γιατί αυτός ο περήφανος λαός… έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο κοτέτσι και αναρωτιέμαι γιατί !!!
Νιώθω ντροπή… και γιατί με κοροϊδεύουν μέσα στα μάτια μου μπροστά λέγοντας μου συνέχεια …οι δοσίλογοι πολιτικοί που ξεγέλασαν τον λαό και του υφάρπαξαν την ψήφο του ,ότι «Αν δεν πάρουμε την δόση θα πεινάσουμε» και απαιτούν να τους πιστέψουμε !!
Δεν τους είπε όμως κανείς ότι και τα πρεζόνια που αυτοί έφτιαξαν …κατά χρονικά διαστήματα τις σύγχρονης κοινωνίας που ζούμε..ότι το ίδιο φωνάζουν..αλλά με μία διαφορά ότι η οποιαδήποτε δόση οδηγεί στον ΘΑΝΑΤΟ.
Εκεί λοιπόν οδηγούν όλους τους έλληνες και τις ελληνίδες..και το ξέρουν καλά… και το τι κάνουν και ποια θα είναι η συνέχεια μετά το ξεπούλημα της πατρίδας μας… ο υπαρξιακός θάνατος της Ελλάδος και του λαού της.
Μακάρι να γίνονταν ένα θαύμα και να γυρνούσαν τα χρόνια πίσω ..να πάρω το ντουφέκι μου και να μην αφήσω κανέναν κατακτητή πάνω στην Γή της πατρίδος μου …
Να μην αφήσω κανέναν δοσίλογο…. να με δουλεύει και να μου λέει να νιώσω περήφανος για την πολιτική εξουσία της πατρίδος μου.
Θαύματα προσωπικά λοιπόν δεν γίνονται …μπορούν όμως να γίνουν πατριωτικά και εθνικά μόνο από τον λαό… αν πότε ξυπνήσει και αν ποτέ βγάλει την πολιτική και κομματική τσίμπλα από τα μάτια του και συνειδητοποιήσει τι πραγματικά γίνετε εις βάρος του , εις βάρος της πατρίδα μας και του ΕΘΝΟΥΣ μας !!
Για το «ΟΧΙ» του 1940…αναφώνω ..ΖΗΤΩ.
Για το «ΝΑΙ» του 2012…λέω ΝΤΡΟΠΗ.
Να γιατί σήμερα 28ή Οκτωβρίου 2012.. δεν μπορώ να αναφωνήσω ..ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ !!!
Μπορείτε….. ΕΣΕΙΣ ;;;;;
Αθήνα 28-10-2012
Γεώργιος Δ. Μοσκοβίτης
Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.