Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Κολοκοτρώνης - Καραϊσκάκης 1821. Αυτοί… είπαν


Από iskra.gr
Του Κώστα Σπετσέρη
 ________________________________
Κολοκοτρώνης στα Δερβενάκια:
“Σήμερα γεννηθήκαμε και σήμερα θα πεθάνουμε για την σωτηρία της πατρίδος μας και τη δική μας”
Κολοκοτρώνης στον Οθωνα:
“Οι βιολιτζίδες άλλαξαν, αλλά ο χαβάς μένει ίδιος”
Κολοκοτρώνης για Δημ.Νενέκο (οπλαρχηγό στην υπηρεσία του Ιμπραήμ)
“Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους”
Κολοκοτρώνης:
“Οι Ελληνες ακόμα και στους θεούς όρθιοι μιλάνε”
Κολοκοτρώνης ομιλία στη Πνύκα 1838:
“Οταν αποφασίσαμε να κάμομε Επανάσταση δεν εσυλογισθήκαμε,
ούτε πόσοι είμεθα, ούτε πώς δεν έχουμε άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε “που πάτε να πολεμήσετε με σιταροκάραβα, βατσέλες;”....αλλά ως μια βροχή, έπεσε σε όλους μας ,η επιθυμία της ελευθερίας μας και όλοι, και οι κληρικοί, και οι προεστοί, και οι καπεταναίοι, και οι πεπαιδευμένοι, και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, ΟΛΟΙ ΕΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ, εις αυτό τον σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση”.
ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ επιστολή πρoς Κολοκοτρώνη σχετικά με συνάντηση του με τον Κιουταχή:
“Κατ΄ αρχάς εξιπάστην,ογλήγορα όμως εφιλιωθήκαμε και ελπίζω να του κοστίσει η φιλία μου. Ειπαμε πολλά,εκείνος με την ιδέα ότι έχει ραγιάδες τους Έλληνας και εγώ με την ιδέα ότι είμεθα ελεύθεροι”

Σημείωση: έτσι σκέφτεσαι όταν συναντιέσαι με κατακτητές-τυράννους-δυνάστες τοκογλύφους δανειστές.
ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ προς Μαχμούτ Πασά:
“Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί,                       λέγεις να προσκυνήσω.
Και εγώ πασά μου ρώτησα τον μπούντζον μου τον ίδιον,
https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gifκαι αυτός μου αποκρίθηκε να μήν σε προσκυνήσω,
και αν έλθεις κατ’ απάνω μου, ευθύς να πολεμήσω”
Τελικά είμαστε ή όχι απόγονοι του Κολοκοτρώνη και του Καραϊσκάκη;
Θέλουμε ή όχι λεύτερη πατρίδα;
Αποτινάξαμε ή όχι τον ραγιαδισμό;
Για τη δήλωση της Σίας Αναγνωστοπούλου.
Κυρία μου οι γυναίκες της Ελλάδας δεν υπογράφουν διαμαρτυρία ως “πουτάνες του Νότου” αλλά ως ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.