Τροπολογία με την οποία η μη πληρωμή διοδίων θα αποτελεί παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, προανήγγειλε χθες, Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας. Ο υπουργός ανέφερε ότι στόχος του υπουργείου είναι η...
εκλογίκευση στην κλιμάκωση του ύψους των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα, ή έκπτωση για συχνούς χρηστές, αλλά και η δημιουργία αναλογικών διοδίων προκειμένου να επιβαρύνεται ο πολίτης για το τμήμα που διανύει η δημιουργία αναλογικών διοδίων.
Πρόσθεσε ότι το ζητούμενο είναι να στηριχθούν τα έργα με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον χωρίς να αλλάξει η ουσία των συμβάσεων.
Αλλαγές στη νομοθεσία για τα δημόσια έργα
Στο μεταξύ, 41 κατηγορίες μελετών για δημόσια έργα θεσπίζονται με το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών, από 28 που ισχύουν τώρα
Στο νομοσχέδιο διαχωρίζεται το στάδιο της μελέτης από τα υπόλοιπα στάδια του έργου ενώ καταργείται και το ανώτατο πλαφόν του 20% που αφορά στις εκπτώσεις στις μελέτες.
Σε ό,τι αφορά μελέτες άνω των 300 χιλιάδες ευρώ ο ανάδοχος θα προκύπτει σε ποσοστό 70% από την τεχνική αξιολόγηση και σε ποσοστό 30% από την οικονομική προσφορά.
Διατηρούνται οι απευθείας αναθέσεις για συμβάσεις μελετών έως 30 χιλιάδες ευρώ και συμβάσεις υπηρεσιών έως 15 χιλιάδες ευρώ με τη διαφορά ότι ο ανάδοχος θα προκύπτει από δημόσια κλήρωση .
Για έργα προϋπολογισμού άνω των 5 εκατομμυρίων ευρώ τα κριτήρια επιλογής αναδόχου θα είναι η χαμηλότερη τιμή η έκπτωση χρόνου κατασκευή του έργου και η εγγύηση ποιότητας για μεγαλύτερη χρονική περίοδο.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης σύσταση Αρχής Ελέγχου Μελετών και Έργων που θα εποπτεύει την εκπόνηση τους από την αρχή έως το τέλος.
εκλογίκευση στην κλιμάκωση του ύψους των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα, ή έκπτωση για συχνούς χρηστές, αλλά και η δημιουργία αναλογικών διοδίων προκειμένου να επιβαρύνεται ο πολίτης για το τμήμα που διανύει η δημιουργία αναλογικών διοδίων.
Πρόσθεσε ότι το ζητούμενο είναι να στηριχθούν τα έργα με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον χωρίς να αλλάξει η ουσία των συμβάσεων.
Αλλαγές στη νομοθεσία για τα δημόσια έργα
Στο μεταξύ, 41 κατηγορίες μελετών για δημόσια έργα θεσπίζονται με το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών, από 28 που ισχύουν τώρα
Στο νομοσχέδιο διαχωρίζεται το στάδιο της μελέτης από τα υπόλοιπα στάδια του έργου ενώ καταργείται και το ανώτατο πλαφόν του 20% που αφορά στις εκπτώσεις στις μελέτες.
Σε ό,τι αφορά μελέτες άνω των 300 χιλιάδες ευρώ ο ανάδοχος θα προκύπτει σε ποσοστό 70% από την τεχνική αξιολόγηση και σε ποσοστό 30% από την οικονομική προσφορά.
Διατηρούνται οι απευθείας αναθέσεις για συμβάσεις μελετών έως 30 χιλιάδες ευρώ και συμβάσεις υπηρεσιών έως 15 χιλιάδες ευρώ με τη διαφορά ότι ο ανάδοχος θα προκύπτει από δημόσια κλήρωση .
Για έργα προϋπολογισμού άνω των 5 εκατομμυρίων ευρώ τα κριτήρια επιλογής αναδόχου θα είναι η χαμηλότερη τιμή η έκπτωση χρόνου κατασκευή του έργου και η εγγύηση ποιότητας για μεγαλύτερη χρονική περίοδο.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης σύσταση Αρχής Ελέγχου Μελετών και Έργων που θα εποπτεύει την εκπόνηση τους από την αρχή έως το τέλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.