ΕΝΔΟΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΣ «ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ»
ΜΑΖΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΕΝ ΜΕΣΩ «ΔΙΑΦΩΝΙΩΝ»
Εικόνα διάλυσης και αποσύνθεσης εμφανίζει η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, παρά το γεγονός ότι δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από την ανάληψη των καθηκόντων της.
Οι «διαφωνίες» μεταξύ των υπουργών, αποτελούνπλέον ένα καθημερινό φαινόμενο που ο Α. Σαμαράς και ο Ε. Βενιζέλος προσπαθούν άλλοτε να κρύψουν κάτω από το χαλί των ελεγχόμενων μέσων ενημέρωσης και άλλοτε το χρησιμοποιούν για νααποπροσανατολίσουν το λαό για εκλογικές σκοπιμότητες.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ο νέος υπουργός Οικονομικών, δεν σταματά να επαναλαμβάνει δηλώσεις νομιμοφροσύνης προς τους «δανειστές και εταίρους» δηλαδή στην τρόικα, με πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα τις δηλώσεις του στη συνεδρίαση των ευρωπαίων υπ. Οικονομικών, όπου χαρακτηριστικά ανάφερε πως «Η πολιτική της Ελλάδας δεν αλλάζει, μάλλον επισπεύδεται.». Ταυτόχρονα, στις εσωτερικές οικονομικές εξελίξεις, προετοιμάζει καταιγίδα άδικων και ταξικών μέτρων για να ικανοποιήσει τα προαπαιτούμενα που έχουν τεθεί από την τρόικα.
Στον «αντίποδα» όμως φαίνεται πως βρίσκονται άλλα μέλη της κυβέρνησης και κυρίως αυτά που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ, με πρώτο τον Α.Λοβέρδο , που προκαλεί αρρυθμίες στο «κυβερνητικό έργο». Αρρυθμίες όμως που ενδέχεται να επιταχύνουν τις πολιτικές εξελίξεις και να προκαλέσουν, ίσως, την κατάρρευση της κυβέρνησης.
ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΙ «ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ» ΛΕΕΙ Ο Φ. ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ
Χαρακτηριστική της κατάστασης - βαβέλ που έχει δημιουργηθεί, είναι η πρόσφατη δημόσια παρέμβαση του Φ. Κρανιδιώτη, μέλους της ΠΓ της ΝΔ, που κάλεσε «όσους διαφωνούν με την κυβερνητική πολιτική να παραιτηθούν».
Παράλληλα, χαρακτήρισε ασόβαρες της δηλώσεις του υπ. Παιδείας, πως δεν δεσμεύεται από τονπροϋπολογισμό «αφού δεν τον ψήφισε».
«Μέτωπο» όμως με την κυβερνητική πολιτική δεν έχει ανοίξει μόνο ο Α. Λοβέρδος αλλά και Π. Κουκουλόπουλος που με μια κίνηση «τακτικισμού» και εκλογοθηρίας, θέτει θέμα ιδιωτικοποιήσεων. Κυρίως δε «αντιδρά» για την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ ( που έχει ήδη προκαλέσει μεγάλες αγωνιστικές κινητοποιήσεις από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο) και της λεγόμενης «Μικρής ΔΕΗ».
Με διαρροές τους όμως στον ημερήσιο τύπο, άλλα στελέχη της κυβέρνησης σπεύδουν ναπροδικάσουν μια διαφορετική εικόνα, λέγοντας πως τελικά οι ιδιωτικοποιήσεις θα περάσουν από τη Βουλή χωρίς να «υπάρξει πρόβλημα».
Ο Ε. Βενιζέλος από την πλευρά του, συστήνει δημόσια «αυτοσυγκράτηση» για τους υπουργούς τουΠΑΣΟΚ ενώ αφήνει τον γραμματέα της κοινοβουλευτικής του ομάδας να επιτεθεί στους διαφωνούντες υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, δηλώνοντας πως η πολιτική της κυβέρνησης για τις (δήθεν) διαρθρωτικές αλλαγές αποφασίζεται συλλογικά « και όχι με αυτόνομο τρόπο από κάθε υπουργό με στόχο την εκλογική του περιφέρεια»
Ενώ για τον Α. Λοβέρδο επιφυλάσσει ακόμη σκληρότερες κατηγορίες, χρεώνοντας του ουσιαστικά την ευθύνη για τις νέες κινητοποιήσεις των διοικητικών υπαλλήλων των ΑΕΙ.
ΕΝ ΜΕΣΩ «ΔΙΑΦΩΝΙΩΝ» Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ
Οι ενδοκυβερνητικές διαφωνίες και αντιπαραθέσεις, όμως, δεν φαίνεται να έχουν μειώσει καθόλου τηνόρεξη της κυβέρνησης για το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου.
Μάλιστα, κατά την επίσκεψη του Α. Σαμαρά και του Κινέζου πρωθυπουργού στις εγκαταστάσεις της COSCO, o Α. Σαμαράς επαναεπιβεβαίωσε τη βούληση της κυβέρνησης του να ξεπουλήσει ότι έχει απομείνει από το λιμάνι του Πειραιά.
Ταυτόχρονα, τα αστικά μέσα ενημέρωσης πανηγυρίζουν για μια δήθεν εισροή τεράστιων επενδύσεων , συσκοτίζοντας την τραγική όψη της πραγματικότητας.
Μιας πραγματικότητας που θέλει το λαό και τους εργαζόμενους όχι μόνο να μην επωφελούνται, αλλά αντίθετα να βλέπουν τη θέση τους συνεχώς να χειροτερεύει.
Έτσι λοιπόν και με τις νέες κινέζικες «επενδύσεις», στο λιμάνι του Πειραιά, τουλάχιστον οι μισές αφορούν τη χρηματοδότηση κατασκευής πλοίων, από κινεζικές τράπεζες, σε κινεζικά ναυπηγεία. Δηλαδή τα χρήματα θα καταλήγουν στην ίδια τσέπη, αυτή του μονοπωλιακού ομίλου της COSCO, ενώ οι εργαζόμενοι θα ελπίζουν μήπως «κατά τύχη» τους δοθεί και τίποτα..
Είναι μάλιστα τόσο καλό το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο, που η κυβέρνηση προτίθεται να τα ανάγει σε κανόνα και έτσι με το ίδιο σκεπτικό και τον ίδιο τρόπο να ξεπουλήσει από το μετοχικό ποσοστότου Δημοσίου στο αεροδρόμιο «Ελ . Βενιζέλος» (κατέχει το 55%) έως και το 67% του Ο.Λ.Π.
Παράλληλα η ΓΑΙΟΣΕ, θυγατρική εταιρία του ΟΣΕ στην αγορά ακινήτων, βγάζει στο σφυρί ακίνητα «φιλέτα» με πρώτο και καλύτερο αυτό του Θριάσιου Πεδίου. Το ξεπούλημα εδώ βαφτίζεται ως συνήθως «σχέδιο αξιοποίησης» ενώ οι ενδιαφερόμενοι όμιλοι καλούνται να εκδηλώσουν το ενδιαφέροντους μέχρι τις 11 Ιουλίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.