Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΧΑΛΜΗΛΟΤΕΡΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Αναστροφή του κλίματος όσον αφορά στην πρόθεση των ελληνικών επιχειρήσεων για προσλήψεις εντοπίζει έρευνα του ALBA Graduate Business School. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από το 40% των... 
εταιρειών είναι σε τροχιά προσλήψεων έως το τέλος του 2014.

Από την άλλη πλευρά, η πλειονότητα των εταιρειών αυτών προσλαμβάνει με μισθούς έως και 20% χαμηλότερους από αυτούς που έδινε προ κρίσης, αν και μία στις τρεις εταιρείες σκέφτεται να δώσει αυξήσεις έως 3% το επόμενο εξάμηνο.

Η έρευνα, στην οποία μετείχαν 135 επιχειρήσεις, πραγματοποιήθηκε το διάστημα Φεβρουαρίου ? Μαΐου 2014 από το τμήμα Εφαρμοσμένης Έρευνας και Καινοτομίας του ALBA. Για πρώτη φορά μετά από πεντέμισι χρόνια ο Δείκτης Τάσεων Αγοράς Εργασίας για το 2014 ανέβηκε πάνω από το 100 (109,81), γεγονός που μεταφράζεται σε μικρή αύξηση των δραστηριοτήτων προσέλκυσης και επιλογής νέων στελεχών και βρίσκεται κοντά στα επίπεδα του 2008, αφού παρουσίασε άνοδο 13 μονάδες από το προηγούμενο εξάμηνο.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 41,5% των εταιρειών θα πραγματοποιήσει προσλήψεις και μόνο το 14% των επιχειρήσεων του δείγματος ενδέχεται να προβεί σε μείωση του εργατικού δυναμικού το επόμενο εξάμηνο (28% το προηγούμενο εξάμηνο). Το 44,4% δεν θα προβεί σε καμία ενέργεια.
Το 36,6% των εταιρειών θα δώσει αυξήσεις έως 3% μέσα στο 2014, αλλά το 62,8% των εταιρειών του δείγματος δεν προσλαμβάνει με τον κατώτατο μισθό που ορίζεται από την Νέα Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.

Άνοδο γύρω στο 60% στις ενέργειες προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού αναμένεται στον κλάδο των υπηρεσιών, ενώ υψηλά ποσοστά αναμένουν οι κατασκευαστικές, οι φαρμακευτικές και οι εταιρείες τουρισμού. Οι υπόλοιποι κλάδοι προσδοκούν άνοδο στις ενέργειες πρόσληψης νέων εργαζομένων 20%-35%.Και σε αυτό το εξάμηνο συνεχίζεται η προτίμηση των επιχειρήσεων προς τα νεαρά στελέχη/αποφοίτους (49,6%), ενώ όσες εταιρείες προχωρήσουν σε προσλήψεις θα στραφούν κυρίως στους τομείς των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών, της πληροφορικής και του marketing.

Διαδίκτυο

Οι ιστοσελίδες αναζήτησης εργασίας παραμένουν για τις εταιρείες η πιο δημοφιλής μέθοδος προσέλκυσης και αναζήτησης προσωπικού. Ακολουθούν, η ενδοεταιρική αναζήτηση για εσωτερική κάλυψη θέσεων, οι εταιρικές βάσεις βιογραφικών, οι εταιρικές ιστοσελίδες και η μέθοδος αναζήτησης που σχετίζεται με το κοινωνικό περιβάλλον των εργαζομένων (από στόμα σε στόμα). Η αναζήτηση προσωπικού μέσω των κοινωνικών δικτύων έχει αυξηθεί ιδιαίτερα τα τελευταία δύο χρόνια. Οι δύο πιο επιτυχημένες μέθοδοι σε σχέση με το πλήθος των εταιρειών που την χρησιμοποίησαν είναι οι head hunters και τα επαγγελματικά περιοδικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.