Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Συγγνώμη Ελλάδα... αλλά φεύγουμε!



Είμαστε νέο ζευγάρι 36 και 31 ετών. Παντρευτήκαμε φέτος. Εγώ έχω τελειώσει το ΕΜΠ και έχω κάνει μεταπτυχιακό στο Οικονομικό νομικής. Η γυναίκα μου έχει τελειώσει το Μαθηματικό, έχει 2 μεταπτυχιακά και ξεκίνησε πρόσφατα διδακτορικό (και κατάφερε να πάρει υποτροφία για το εξωτερικό). 

Ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε οικογένεια, αλλά πρόσφατα αποφασίσαμε να σκεφτούμε σοβαρά το μέλλον μας στην Ελλάδα με όλα αυτά που γίνονται τα τελευταία 2 χρόνια, αφού είχαμε και οι δύο πολύ καλές δουλειές αλλά εδώ και 6 μήνες εγώ είμαι άνεργος και η γυναίκα μου δέχτηκε μείωση μισθού 30%

Την αγαπούμε την πατρίδα, αλλά δυστυχώς δεν έχει πλέον τίποτα να προσφέρει σε εμάς ως νέοι παντρεμένοι και αύριο ως νέοι γονείς. Η Ελλάδα κυβερνάται από ψεύτες απατεώνες πολιτικούς και διοικείται από λαμόγια κομματόσκυλα. Έχει γεμίσει λαθρομετανάστες που μας σφάζουν και μας απαγάγουν, αλλά που οι δημοσιογράφοι και η πολιτεία δεν τολμάει να τους χαρακτηρίσει ως εγκληματίες, γιατί πολύ απλά θέλουν μερικοί να μετατρέψουν την όμορφη πατρίδα μας ως ο σκουπιδοτενεκές της Ευρώπης.

Αποφασίσαμε να φύγουμε λοιπόν και να ξεκινήσουμε την οικογένειά μας στο εξωτερικό. Στενοχωριόμαστε που φεύγουμε, αλλά αυτή η χώρα δεν έχει πλέον τίποτα να μας προσφέρει. Μας πήρε τα όνειρα, μας πήρε τις οικονομίες (αφού τους τελευταίους 6 μήνες πληρώνουμε το ενοίκιο και τα έξοδα από τις αποταμιεύσεις μας) και μας έχει πάρει και το μέλλον μας. Ξέρω ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται, απλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

Γεια σου Ελλάδα..."
Μιχάλης και Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.