...χωρίς τζαμπατζήδες, χωρίς “κινήματα", χωρίς τη μετατροπή της εισιτηριοδιαφυγής σε ποινικό αδίκημα, χωρίς την ουσιαστική συνδροµή της Αστυνοµίας στους ελέγχους, χωρίς Ράμπο ελεγχτές, χωρίς Διεύθυνση Ελεγκτών Κομίστρου στον ΟΑΣΑ, χωρίς έξυπνα ηλεκτρονικά εισιτήρια για να μην αλλάζουν χέρια τα επικυρωμένα εισιτήρια και το κυριότερο χωρίς αυξήσεις (φωτιά στα μπατζάκια μας) στις τιμές εισιτηρίων. Πολύ δύσκολο στη σύλληψή του….Στην πραγματικότητα είναι όμως…(;)
Σύμφωνα με άρθρο στο ΒΗΜΑ :Το μετρό και ο Ηλεκτρικός μπορούν να επιτύχουν θεαματική αύξηση των εσόδων τους και να καλύψουν τις τρύπες των λεωφορείων, αν εφαρμοστεί ποτέ το «κλειστό σύστημα» εισιτηρίου στα εν λόγω μέσα. Αν δηλαδή τοποθετηθούν μπάρες στις εισόδους και εξόδους των σταθμών, από όπου θα περνούν όσοι έχουν προμηθευτεί- και ακυρώσει το εισιτήριό τους. Αυτό σημειώνουν υψηλόβαθμα στελέχη των αστικών συγκοινωνιών, τα οποία τονίζουν ότι η συγκεκριμένη ιδέα ανακυκλώνεται χωρίς επιτυχία από το 2000 και δεν πραγματοποιείται για άγνωστους ως σήμερα λόγους.
«Το μετρό και οι ΗΣΑΠ μπορούν αθροιστικά να επιτύχουν ημερήσια έσοδα της τάξεως των 800.000 ευρώ, χωρίς καν να χρειαστεί η σημερινή αύξηση του εισιτηρίου» σημειώνουν οι ίδιες πηγές και επισημαίνουν ότι «το μόνο που χρειάζεται είναι μια επένδυση 10 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία του κλειστού συστήματοςκαι δυο-τρεις μήνες δουλειά».
Οπως εξηγούν, αποτελεί επιτακτική ανάγκη να εφαρμοστεί και στην Αθήνα το ίδιο μοντέλο που υπάρχει στο Λονδίνο ή στο Παρίσι, όπου κανένας δεν μπαίνει ή δεν βγαίνει χωρίς να ακυρώσει το εισιτήριό του, διότι υπάρχουν μπάρες με ακυρωτικά μηχανήματα τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο των σταθμών.
«Το μετρό και ο Ηλεκτρικός διακινούν αθροιστικά 800.000 επιβάτες την ημέρα. Από 1 ευρώ να δίνει ο καθένας, μπορούμε να πετύχουμε ετήσια έσοδα σχεδόν 300 εκατ. ευρώ. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε να καλύψουμε εν μέρει και τα ελλείμματα των λεωφορείων» σημειώνουν οι ίδιες πηγές.
Οπως εξηγούν, αποτελεί επιτακτική ανάγκη να εφαρμοστεί και στην Αθήνα το ίδιο μοντέλο που υπάρχει στο Λονδίνο ή στο Παρίσι, όπου κανένας δεν μπαίνει ή δεν βγαίνει χωρίς να ακυρώσει το εισιτήριό του, διότι υπάρχουν μπάρες με ακυρωτικά μηχανήματα τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο των σταθμών.
«Το μετρό και ο Ηλεκτρικός διακινούν αθροιστικά 800.000 επιβάτες την ημέρα. Από 1 ευρώ να δίνει ο καθένας, μπορούμε να πετύχουμε ετήσια έσοδα σχεδόν 300 εκατ. ευρώ. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε να καλύψουμε εν μέρει και τα ελλείμματα των λεωφορείων» σημειώνουν οι ίδιες πηγές.
Τελικά όπως αποδεικνύεται δεν είναι και ιδιαίτερα ευφάνταστο σενάριο.Αλλά μάλλον είναι στο DNA μας, να κάνουμε τα εύκολα δύσκολα....
Photo London Underground Strike [LIFE]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.