Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Αυλωνίτης, Μπουραντάς, Παπαδάκης… η αφρόκρεμα της ακαδημαϊκής κοινότητας «διδάσκουν» στη Λιβαδειά!


Ένα μοναδικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Μάνατζμεντ, Ηγεσίας και Στρατηγικής για τις επιχειρήσεις ΔΩΡΕΑΝ από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας στηρίζοντας την προσπάθεια ανάπτυξης, επιμόρφωσης και ενδυνάμωσης των επιχειρήσεων και των στελεχών τους σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης, διοργανώνει σε υψηλό πανεπιστημιακό επίπεδο «Πρόγραμμα ανάπτυξης διοικητικών και ηγετικών ικανοτήτων των επιχειρηματιών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας» που θα πραγματοποιηθεί τα διήμερα 3-4 Δεκεμβρίου, 9-10 Δεκεμβρίου και 17-18 Δεκεμβρίου και ώρες 10:00 έως 18:00 στην αίθουσα του Νομαρχιακού Συμβουλίου, Φίλωνος 35-39, στη Λειβαδιά. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη συνδρομή κορυφαίων και διακεκριμένων καθηγητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και περιλαμβάνει 3 ενότητες 16 διδακτικών ωρών πάνω στα θέματα:
Ι. Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΙΙ. Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηγεσία
ΙΙΙ. Στρατηγική Μάρκετινγκ και Εξαγωγών
Θα στηριχθεί σε πρωτοποριακές, εργαστηριακές μεθόδους μάθησης, όπως οι μελέτες πραγματικών περιπτώσεων, ασκήσεις, ομαδικές εργασίες, ταινίες. Το περιεχόμενό των παρουσιάσεων θα βασιστεί στις σύγχρονες υποδειγματικές πρακτικές (best practices) και στις ανάγκες των συμμετεχόντων, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό που θα διανεμηθεί, θα εμπεριέχει διαγνωστικά εργαλεία και οδηγούς βελτίωσης στην πράξη.
Στόχος του προγράμματος είναι:
ü Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το μοντέλο Μάνατζμεντ που εξασφαλίζει τη διαρκή ανταγωνιστικότητα και την επιχειρηματική επιτυχία.
ü Να κατανοήσουν και να βελτιώσουν τους διοικητικούς και ηγετικούς ρόλους που πρέπει ν’ ασκούν ως ανώτατα στελέχη.
ü Να βελτιώσουν συγκεκριμένες ικανότητες όπως:
§ Ικανότητες διαμόρφωσης και υλοποίησης επιχειρησιακής στρατηγικής, στρατηγικής μάρκετινγκ και εξαγωγών.
§ Ικανότητα δημιουργικής λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων.
§ Ικανότητα κινητοποίησης και ανάπτυξης των εργαζομένων για υψηλές επιδόσεις.
§ Ικανότητα διαμόρφωσης κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης.
ü Γενικότερα να ενδυναμωθούν οι επιχειρηματίες, παλαιοί και νέοι, που επιθυμούν να βοηθήσουν την επιχείρησή τους να προσαρμοστεί και να ανθήσει στις νέες συνθήκες της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου, επικοινωνώντας με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. e-mail: sterea@otenet.gr, fax: 22310-39622, Τηλέφωνο: 22310-38955
Αναλυτικά το περιεχόμενο του προγράμματος έχει ως εξής:
Ι. Επιχειρησιακή Στρατηγική (16 ώρες) – 3/12 και 4/12§ Εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης
§ Στρατηγικές ανταγωνισμού και ανταγωνιστικότητας
§ Διαμόρφωση στρατηγικής – λήψη στρατηγικών αποφάσεων
§ Αξιολόγηση της στρατηγικής
Εισηγητής: Βασίλης Παπαδάκης (φωτογραφία κέντρο), Καθηγητής Επιχειρησιακής Στρατηγικής, Λήψης Στρατηγικών Αποφάσεων και Εξαγορών-Συγχωνεύσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εμπειρία ως σύμβουλος και εκπαιδευτής στελεχών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Για το διδακτικό του έργο έχει τιμηθεί με Αριστείa Διδασκαλίας, από τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα: α) Στελεχών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Executive MBA), β) MBA International (πρώην Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στις Επιστήμες των Αποφάσεων) και γ) Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες.
ΙΙ. Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηγεσία (16 ώρες), 09/12 και 10/12Διαρκώς επιτυχημένη επιχείρηση
Αποτελεσματική διοικητική και ηγετική συμπεριφορά
Δημιουργική λήψη αποφάσεων και επίλυση προβλημάτων
Παρακίνηση – κινητοποίηση συνεργατών
Ανάπτυξη εργαζόμενων – διαμόρφωση κατάλληλης κουλτούρας
Εισηγητής: Δημήτρης Μπουραντάς (φωτογραφία αριστερά), Καθηγητής Μάνατζμεντ και Ηγεσίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για στελέχη (Executive MBA) και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (MSc) Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εξειδικεύεται στην ανάπτυξη ηγετικών στελεχών και ομάδων, στη διοίκηση των αλλαγών, στη διοίκηση της εταιρικής κουλτούρας και στη στρατηγική ευθυγράμμιση των επιχειρήσεων και οργανισμών. Έχει βραβευθεί, επανειλημμένα, με τον «Τίτλο Υψηλής Διδακτικής Επίδοσης» από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΙΙΙ. Στρατηγική Μάρκετινγκ και Εξαγωγών (16 ώρες) – 17/12 και 18/12§ Θέματα Μάρκετινγκ για περιόδους ύφεσης
§ Στρατηγικές διείσδυσης στις ξένες αγορές
§ Το μείγμα του Μάρκετινγκ για τις διεθνείς αγορές (προϊόν, τιμή, προώθηση, διανομή)
Εισηγητής: Γεώργιος Αυλωνίτης (φωτογραφία δεξιά), Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διευθυντής Σπουδών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (M.Sc), “Marketing & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες”, για Στελέχη Επιχειρήσεων. Πρώην Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Έχει προσκληθεί από πολλούς Οργανισμούς και Επιχειρήσεις για να διδάξει σε Σεμινάρια και Προγράμματα για Ανώτερα και Ανώτατα Στελέχη και έχει διατελέσει Σύμβουλος σε θέματα Στρατηγικής Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε περισσότερες από 50 Ελληνικές Επιχειρήσεις και Οργανισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.