Μόνο για τα κρατικά λαχεία και το Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης αναμένεται να ολοκληρωθούν οι αποκρατικοποιήσεις το 2012, ενώ για το 2013 προωθούνται οι ιδιωτικοποιήσεις των ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ, του Ελληνικού, της Κασσιόπης στην Κέρκυρα και της Αφάντου στη Ρόδο. Στο στάδιο της τελικής προετοιμασίας για τον επόμενο χρόνο είναι οι αποκρατικοποιήσεις των ΕΛΠΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΕΛΤΑ, Εγνατια Οδος, ΟΠΑΠ, 28 ακινήτων του Δημοσιου, ΛΑΡΚΟ και ΟΔΙΕ, ενώ αναζητείται λύση για τις πολλές προσφυγές που έχουν κατατεθεί για τη μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων από το Δημόσιο στο ταμείο.
Ένα από τα σημεία που στην κυβέρνηση επιθυμούν να ξεκαθαρίσουν γρήγορα, είναι τα πάσης φύσης ζητήματα που αποτρέπουν την έλευση επενδυτών, όπως χωροταξικά, πολεοδομικά αλλά και ιδιοκτησιακά, αυτό της παραλιακής ζώνης από το Φάληρο έως το Σούνιο, ίσως το μεγαλύτερο θαλάσσιο μέτωπο μεταξύ των ευρωπαϊκών πόλεων.
Το υπουργείο Ανάπτυξης προτίθεται να προχωρήσει όσο γίνεται γρηγορότερα και με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την πώληση του 49% της εταιρείας και την εκχώρηση του μάνατζμέντ της. Σημειώνεται ότι τα περιουσιακά της στοιχεία δεν έχουν περάσει ακόμη στο Ταμείο, ενώ για να προσελκύσει επενδυτές θα εκσυγχρονίσει το δίκτυο Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, όμως, θα πρέπει να αντιμετωπιστούν νομικά προβλήματα με την Κομισιόν που θέτει ζήτημα παράνομων κρατικών ενισχύσεων.
Πάντως, οι συνεχόμενες καθυστερήσεις έχουν προκαλέσει -σύμφωνα με πληροφορίες- και τη δυσαρέσκεια της τρόικα, καθώς το τεχνικό κλιμάκια που επισκέφθηκε την Πέμπτη το ΤΑΙΠΕΔ, εξέφρασε τον προβληματισμό του για τον αργό ρυθμό των ιδιωτικοποιήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.