Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Ας του πει κάποιος του μαλάκα



220px-Roesler-klein
Ο νεογιάπης Philipp Rösler, πιθανώς, θεώρησε ότι κατοχύρωσε τη θέση του Υπουργού Οικονομίας της Γερμανίας για να εκφράζει την άποψή του και μόνο αυτή! Και η άποψή του είναι πως η Ελλάδα θα πρέπει να αφεθεί στην τύχη της. Φυσικά, η δημιουργία της Ε.Ε. και το όραμα της ειρηνικής συνύπαρξης και της ευημερίας των λαών της γηραιάς ηπείρου είναι απλά ρομαντισμοί για τον 38χρονο τεχνοκράτη, ο οποίος αυνανίζεται ολημερίς με τα νούμερα.
Παράλληλα, παρακολουθώ τον ελληνικό λαό, ο οποίος έχει στραγγίξει και δεν έχει κάτι άλλο να δώσει. Χθες, μου εξιστόρησε συνάδελφος πως η μάνα του, τον περίμενε στην εξώπορτα να τον ρωτήσει αν θα πτωχεύσουμε. Επίσης, συνταξιούχος ασθενής μου, της κατηγορίας των 400 ευρώ, μου είπε περήφανα πως δίνει τα μισά για να σταματήσουν να παίζουν παιχνίδια στην πλάτη μας. Δε μου αρέσουν οι λαϊκισμοί, ούτε ποτέ έπαιξα τα ρέστα μου σε κραυγές αγωνίας. Όπως, επίσης, δεν ξέχασα πως πρώτα απ᾽ όλα είμαι άνθρωπος...
Κάποτε έγραψα και τώρα το επαναλαμβάνω πως:
''Ο άνθρωπος εφηύρε τα  νούμερα.
Τα νούμερα ανακάλυψαν ότι κάθε άνθρωπος έχει το νούμερό του.
Έτσι, ο άνθρωπος έγινε «νούμερο» του δημιουργήματός του''.
Ας του πει κάποιος του μαλάκα τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος και ποιο το νόημα της αλληλεγγύης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.