Το φαινόμενο παρατηρείται κυρίως από την
περασμένη άνοιξη, όταν οριστικοποιήθηκε δηλαδή η μεταστροφή του
καταναλωτικού κοινού προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Και κάπως έτσι, φτάσαμε σήμερα, οι ανατιμήσεις αυτές να έχουν ξεπεράσει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και το 30%. Βεβαίως, τα σούπερ μάρκετς, το ίδιο διάστημα έκαναν και μειώσεις στα επώνυμα προϊόντα τους. Τα οποία όμως δεν είναι αυτά τα οποία – λόγω τιμής – προσελκύουν πλέον το αγοραστικό ενδιαφέρον.
Κι έτσι οι αλυσίδες «έκαναν την καρδιά τους πέτρα» και άρχισαν να ακριβαίνουν τα έως πρόσφατα φθηνά τους προϊόντα. Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι στα ράφια των σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν 574 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ελάχιστα απ' αυτά έχουν μείνει έξω από το χορό των ανατιμήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.