Ρεπορτάζ : Κώστας Ντελέζος
(από ΤΑ ΝΕΑ)
Φρένο στα σενάρια περί απολύσεων στις ∆ΕΚΟ των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, οι οποίες µετά τον ΟΣΕ παίρνουν σειρά για εξυγίανση - αναδιάρθρωση, επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση λίγες ηµέρες πριν από τον κρίσιµο δεύτερο γύρο τωναυτοδιοικητικών εκλογών. «∆εν πρόκειται...
να γίνουν απολύσεις δηµοσίων υπαλλήλων, µονίµων υπαλλήλων στις ∆ΕΚΟ, στον τοµέα αρµοδιότητάς µας», ανέφερε χτες χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδοµών, Μεταφορών και ∆ικτύων ∆ηµήτρης Ρέππας. Αυτόπου θα γίνει, εξήγησε ο κ. Ρέππας, θα είναι η δηµιουργία ενός µητροπολιτικού φορέα που θα σχεδιάζει τις συγκοινωνίες και ο οποίος θα έχει ως εκτελεστικούς βραχίονες δύο εταιρείες που θα προκύψουν από τη συγχώνευσητων πέντε φορέων που λειτουργούν σήµερα. Ηµία εταιρεία θα συµπεριλάβειτα µέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, ηλεκτρικό, τραµ) και η άλλητα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Μετά τις συγχωνεύσεις θα εντοπιστούν οι ανάγκες σε προσωπικό που θα έχει κάθε οργανισµός. Σήµερα, λέει οκ. Ρέππας, «υπάρχουν πάρα πολλά κενάκι αυτό πουθα πετύχουµε µέσω των συγχωνεύσεων θα είναι η µεταφορά προσωπικού από τη µία εταιρεία στην άλλη, χωρίς να χρειαστεί να κάνουµε νέες προσλήψεις». Αυτό, σύµφωνα µε τον υπουργό Μεταφορών, θα είναι και το κέρδος που θα προκύψει, όπως και οι οικονοµίες κλίµακας όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα. Σύνδεση µισθών µε επιδόσεις Στο µεταξύ, στο σχέδιο νόµου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας που ετοιµάζει το υπουργείο (θα είναι έτοιµο στο τέλος του µήνα), θα προβλέπεται η σύνδεση του µισθού των διοικήσεων των νέων εταιρειών µε την επίδοση της κάθε εταιρείας. Πρόκειται για την υιοθέτησηενός συστήµατος τύπου «bonus - malus», όπως ισχύει και στην ασφάλιση των οχηµάτων. Συγκεκριµένα, η διοίκηση που θα τοποθετείται σε µιαεταιρεία, θα γνωρίζει πως έχει σαφείς στόχους, οικονοµικούς και συγκοινωνιακούς, να καλύψει. Τους στόχους αυτούς θα τους θέτει σε συνεργασία µε τον µητροπολιτικό φορέα που θαέχει την ευθύνη γιατη λειτουργία ολόκληρου του συστήµατος των αστικών συγκοινωνιών. Σε περίπτωση που κάποια διοίκηση δεν θα καταφέρνει να ανταποκριθεί στους στόχους που θα θέτει το επιχειρησιακό πρόγραµµα, θα υπάρχουν ποινές µε τη µορφή µείωσης µισθών! Και «ποινές» για την εταιρεία Επίσης, θα υπάρχουν και ποινές που θα αφορούν µείωση των επιδοτήσεων για την εταιρεία. Αντίστοιχα, στις περιπτώσεις που θα επιτυγχάνεται υπερκάλυψη των στόχων, τότε θα υπάρχουν µπόνους µε τη µορφή ενισχύσεων. Την ευθύνη για τον καθορισµό των στόχων αλλά και για τον έλεγχο επίτευξής τους θα έχει ο ΟΑΣΑ, ο οποίος θα µετεξελιχθεί σε µητροπολιτικό φορέα.
(από ΤΑ ΝΕΑ)
Φρένο στα σενάρια περί απολύσεων στις ∆ΕΚΟ των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, οι οποίες µετά τον ΟΣΕ παίρνουν σειρά για εξυγίανση - αναδιάρθρωση, επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση λίγες ηµέρες πριν από τον κρίσιµο δεύτερο γύρο τωναυτοδιοικητικών εκλογών. «∆εν πρόκειται...
να γίνουν απολύσεις δηµοσίων υπαλλήλων, µονίµων υπαλλήλων στις ∆ΕΚΟ, στον τοµέα αρµοδιότητάς µας», ανέφερε χτες χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδοµών, Μεταφορών και ∆ικτύων ∆ηµήτρης Ρέππας. Αυτόπου θα γίνει, εξήγησε ο κ. Ρέππας, θα είναι η δηµιουργία ενός µητροπολιτικού φορέα που θα σχεδιάζει τις συγκοινωνίες και ο οποίος θα έχει ως εκτελεστικούς βραχίονες δύο εταιρείες που θα προκύψουν από τη συγχώνευσητων πέντε φορέων που λειτουργούν σήµερα. Ηµία εταιρεία θα συµπεριλάβειτα µέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, ηλεκτρικό, τραµ) και η άλλητα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Μετά τις συγχωνεύσεις θα εντοπιστούν οι ανάγκες σε προσωπικό που θα έχει κάθε οργανισµός. Σήµερα, λέει οκ. Ρέππας, «υπάρχουν πάρα πολλά κενάκι αυτό πουθα πετύχουµε µέσω των συγχωνεύσεων θα είναι η µεταφορά προσωπικού από τη µία εταιρεία στην άλλη, χωρίς να χρειαστεί να κάνουµε νέες προσλήψεις». Αυτό, σύµφωνα µε τον υπουργό Μεταφορών, θα είναι και το κέρδος που θα προκύψει, όπως και οι οικονοµίες κλίµακας όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα. Σύνδεση µισθών µε επιδόσεις Στο µεταξύ, στο σχέδιο νόµου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας που ετοιµάζει το υπουργείο (θα είναι έτοιµο στο τέλος του µήνα), θα προβλέπεται η σύνδεση του µισθού των διοικήσεων των νέων εταιρειών µε την επίδοση της κάθε εταιρείας. Πρόκειται για την υιοθέτησηενός συστήµατος τύπου «bonus - malus», όπως ισχύει και στην ασφάλιση των οχηµάτων. Συγκεκριµένα, η διοίκηση που θα τοποθετείται σε µιαεταιρεία, θα γνωρίζει πως έχει σαφείς στόχους, οικονοµικούς και συγκοινωνιακούς, να καλύψει. Τους στόχους αυτούς θα τους θέτει σε συνεργασία µε τον µητροπολιτικό φορέα που θαέχει την ευθύνη γιατη λειτουργία ολόκληρου του συστήµατος των αστικών συγκοινωνιών. Σε περίπτωση που κάποια διοίκηση δεν θα καταφέρνει να ανταποκριθεί στους στόχους που θα θέτει το επιχειρησιακό πρόγραµµα, θα υπάρχουν ποινές µε τη µορφή µείωσης µισθών! Και «ποινές» για την εταιρεία Επίσης, θα υπάρχουν και ποινές που θα αφορούν µείωση των επιδοτήσεων για την εταιρεία. Αντίστοιχα, στις περιπτώσεις που θα επιτυγχάνεται υπερκάλυψη των στόχων, τότε θα υπάρχουν µπόνους µε τη µορφή ενισχύσεων. Την ευθύνη για τον καθορισµό των στόχων αλλά και για τον έλεγχο επίτευξής τους θα έχει ο ΟΑΣΑ, ο οποίος θα µετεξελιχθεί σε µητροπολιτικό φορέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.