Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Οι «Θεσμοί» υπέκυψαν ...

Της Αλέκας Ζορμπαλά

 Ύστερα από την πιο σκληρή διαπραγμάτευση ever, οι «Θεσμοί» υπέκυψαν και δέχθηκαν το ποσό των 385 ευρώ  για την Εθνική Σύνταξη!

Πάλι νικήσαμε!!! Γιατί ως γνωστόν το Έθνος των Ελλήνων, όταν είναι ενωμένο και με καθοδήγηση λαμπρή μιας ανυπότακτης κυβέρνησης, καταγάγει περήφανες νίκες!

Αυτό πάντως, δεν είναι σύνταξη, αυτό είναι τα Ανεμοδαρμένα Ύψη!

Να τα λέμε και αυτά.

Επειδή όμως δεν είμαι καθόλου καλή στα Μαθηματικά, μήπως να μου εξηγήσει κάποιος/α αυτόν τον δισεπίλυτο για μένα γρίφο:
Εγώ θα πληρώνω κάθε μήνα 500 ευρώ ασφαλιστικές εισφορές στα ταμεία μου, για να λάβω στα 80 μου περίπου σύνταξη ύψους 385 ευρώ;;;

Μήπως έχει κάποιες παγίδες το πρόβλημα αυτό; Μήπως η εξίσωση είναι 3ου βαθμού; Μήπως χρειάζονται αλγόριθμοι εν προκειμένω;
(λέω, ό,τι θυμάμαι από τα μαθηματικά, μη με παρεξηγείτε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.