Η Fraport δεν φτάνει που πήρε κοψοχρονιά τα 14 κερδοφόρα περιφερειακά αεροδρόμια φιλέτα της χώρας μας, στα οποία πρόσφατα έχουν γίνει και εξελίσσονται μεγάλες επενδύσεις ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού τους αλλά κατόρθωσε, όπως φαίνεται, εκμεταλλευόμενητην αποικιακή και σκανδαλώδη σε βάρος του ελληνικού δημοσίου σύμβαση παραχώρησης, να αποσπάσει δικαστικά επιπλέον και 30, περίπου, εκ ευρώ ως αποζημίωση για την δήθεν ”κακή” κατάσταση των αεροδρομίων, την οποία ανακάλυψε εκ των υστέρων!!!
Μόνο γονυπετείς και υπόδουλες κυβερνήσεις είναι δυνατόν να ανέχονται μια τέτοια συμπεριφορά.
Δυστυχώς, τέτοια κυβέρνηση είναι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αλλά και τέτοιος παραδομένοςπροσανατολισμός διαπερνάει όλο το πολιτικό μνημονιακό μπλοκ.
Οι ποινικές ευθύνες όσων στηρίζουν και ανέχονται τέτοιες αποικιοκρατικές πρακτικές είναι κάτι παραπάνω από κακουργηματικές.
Εκδόθηκε, κατά πληροφορίες, η απόφαση της διαιτησίας στην οποία είχε προσφύγει το σχήμα υπό τη γερμανική Fraport και διεκδικούσε περί τα 70.000.000 ευρώ επειδή υπήρχαν σοβαρές ελλείψεις στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που ανέλαβε να διαχειρίζεται μέσω του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ. Το ύψος του ποσού που επιδικάστηκε στο σχήμα που διαχειρίζεται τα περιφερειακά αεροδρόμια δεν έχει γίνει επισήμως γνωστό με τις πληροφορίες να το ανεβάζουν στο υπέρογκο ποσό των 25.000.000 με 30.000.000 ευρώ.
Η διοίκηση της Fraport Greece αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες υποστηρίζοντας πως πρόκειται για εμπιστευτική διαδικασία.
Όταν είχε δημοσιοποιηθεί, μέσω του γερμανικού περιοδικού Spiegel, η προσφυγή στη διαιτησία, η διοίκηση της Fraport Greece είχε υποστηρίξει πως «η πραγματοποίηση της μεγαλύτερης παραχώρησης στην ιστορία της Ελλάδας αποτελεί ένα σύνθετο και πολύπλοκο, τεχνικά και λειτουργικά, έργο. Από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης έως σήμερα, η Fraport Greece και το Ελληνικό Δημόσιο συνεργάζονται με επιτυχία για την ομαλή λειτουργία του έργου αυτού. Τυχόν συμβατικές διαφορές που ανακύπτουν στο πλαίσιο εκτέλεσης της Σύμβασης δεν αναιρούν την ποιότητα αυτής της συνεργασίας και σε καμία περίπτωση δεν παρεμποδίζουν την ταχεία εκτέλεση των έργων».
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρονταν πως «η διαδικασία της Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, η οποία προβλέπεται ρητώς στη σύμβαση παραχώρησης, αποτελεί πάγια διεθνή πρακτική για τέτοιου μεγέθους έργα και εντάσσεται στο πλαίσιο της ταχείας επίλυσης των διαφορών και της ομαλής εκτέλεσης των συμβάσεων, ώστε να προωθείται η υλοποίηση των έργων χωρίς αμφισβητήσεις και εμπόδια».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Spiegel, η Fraport είχε αναθέσει σε ”ανεξάρτητο” πραγματογνώμονα να συντάξει μια έκθεση για την κατάσταση των αεροδρομίων. Η συγκεκριμένη έκθεση παραδόθηκε τον Ιούνιο και σε αυτήν γίνεται λόγος για σπασμένες πόρτες, χιλιάδες σπασμένες λάμπες και ελλείψεις στα μέσα πυρόσβεσης που δημιουργούν θέματα ασφάλειας!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.