Οι τιμές του νικελίου αυξήθηκαν κατά 10% κατά την διάρκεια της εβδομάδας
Στα 12.500 δολάρια ανά τόνο θέτει η Goldman Sachs τον στόχο τριών μηνών για νικέλιο καθώς θεωρεί ότι υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα για την ζήτηση.
Η διαφημιστική εκστρατεία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζει ανοδικούς κινδύνους για τις τιμές του νικελίου οι οποίες αυξήθηκαν κατά 10% κατά την διάρκεια της εβδομάδας εκτιμά η επενδυτική τράπεζα.
Τα μέταλλα με την υψηλότερη έκθεση στη μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) και μπαταριών ιόντων λιθίου είναι το λίθιο, το κοβάλτιο και το νικέλιο.
Ο δυνητικός αντίκτυπος της ζήτησης για ηλεκτρομαγνητική ενέργεια καταγράφηκε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.
Το κοβάλτιο παρουσίασε έντονο ράλι το 2017, ενώ τα εκτιθέμενα σε λίθιο περιουσιακά στοιχεία (με την τιμή μετοχής ενός μεγάλου παραγωγού λιθίου SQM) παρουσίασαν ικανοποιητική πορεία το τρίτο τρίμηνο του 2017 παράλληλα με το αυξημένο δημόσιο ενδιαφέρον για ηλεκτρικές στήλες και μπαταρίες ιόντων λιθίου .
Σχεδόν το ήμισυ της παραγωγής κοβαλτίου και λιθίου χρησιμοποιείται στις μπαταρίες, ενώ μόνο στις 5% της παραγωγής νικελίου χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες, οπότε η επίδραση του νικελίου είναι απίθανο να είναι τόσο μεγάλη όσο η EV επίπτωση στο λίθιο και το κοβάλτιο.
Αλλά το γεγονός ότι το ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξαπλώνεται στο ευρύ κοινό και το νικέλιο έχει «καθυστερήσει», το λίθιο και το κοβάλτιο υποδηλώνουν ότι οι τιμές του νικελίου μπορούν να ανέλθουν πάνω από τις προβλέψεις.
Διατηρούμε επιφυλάξεις αναφέρει η τράπεζα σχετικά με τη σχέση μεταξύ ηλεκτροδίων και βασικών μετάλλων αν και διαπιστώνουμε ότι υπάρχει σημαντικότατος κίνδυνος για τη ζήτηση μετάλλων, πιστεύουμε ότι τα εμπόδια στις μαζικές υιοθεσίες ηλεκτρικών οχημάτων είναι σημαντικά.
www.worldenergynews.gr
Η διαφημιστική εκστρατεία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζει ανοδικούς κινδύνους για τις τιμές του νικελίου οι οποίες αυξήθηκαν κατά 10% κατά την διάρκεια της εβδομάδας εκτιμά η επενδυτική τράπεζα.
Τα μέταλλα με την υψηλότερη έκθεση στη μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) και μπαταριών ιόντων λιθίου είναι το λίθιο, το κοβάλτιο και το νικέλιο.
Ο δυνητικός αντίκτυπος της ζήτησης για ηλεκτρομαγνητική ενέργεια καταγράφηκε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.
Το κοβάλτιο παρουσίασε έντονο ράλι το 2017, ενώ τα εκτιθέμενα σε λίθιο περιουσιακά στοιχεία (με την τιμή μετοχής ενός μεγάλου παραγωγού λιθίου SQM) παρουσίασαν ικανοποιητική πορεία το τρίτο τρίμηνο του 2017 παράλληλα με το αυξημένο δημόσιο ενδιαφέρον για ηλεκτρικές στήλες και μπαταρίες ιόντων λιθίου .
Σχεδόν το ήμισυ της παραγωγής κοβαλτίου και λιθίου χρησιμοποιείται στις μπαταρίες, ενώ μόνο στις 5% της παραγωγής νικελίου χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες, οπότε η επίδραση του νικελίου είναι απίθανο να είναι τόσο μεγάλη όσο η EV επίπτωση στο λίθιο και το κοβάλτιο.
Αλλά το γεγονός ότι το ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξαπλώνεται στο ευρύ κοινό και το νικέλιο έχει «καθυστερήσει», το λίθιο και το κοβάλτιο υποδηλώνουν ότι οι τιμές του νικελίου μπορούν να ανέλθουν πάνω από τις προβλέψεις.
Διατηρούμε επιφυλάξεις αναφέρει η τράπεζα σχετικά με τη σχέση μεταξύ ηλεκτροδίων και βασικών μετάλλων αν και διαπιστώνουμε ότι υπάρχει σημαντικότατος κίνδυνος για τη ζήτηση μετάλλων, πιστεύουμε ότι τα εμπόδια στις μαζικές υιοθεσίες ηλεκτρικών οχημάτων είναι σημαντικά.
www.worldenergynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.