Οι πολίτες καταγγέλλουν μέσα από τα social media εκτεταμένη χρήση χημικών και σπρέι πιπεριού από τις δυνάμεις καταστολής, ενώ
όσο περνάει η ώρα οι διαδηλωτές πληθαίνουν.'' Σε πείσμα των καιρών '' -----Ενημερωτικο - Συνδικαλιστικό - Πολιτικό - Οικονομικό - Ψυχαγωγικό
Τραυματίες στη Φρανκφούρτη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.