Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Επανάσταση ρασοφόρων ...

...για την κάρτα πολίτη και αποπομπή από την εκκλησία όσων την παραλάβουν

Του Θωμά Κανταρέλη
thomaskantarelis@yahoo.com
   
Στην εκπομπή του ALTER εδώ και τώρα προβλήθηκε ρεπορτάζ σύμφωνα με το οποίο οι ρασοφόροι επαναστατούν και όχι μόνον καλούν τους Έλληνες να μην παραλάβουν την κάρτα πολίτη διότι περιέχει προσωπικά δεδομένα αλλά τους απειλούν ότι όσοι την παραλάβουν θα τεθούν εκτός εκκλησίας.
Κάποτε έκαναν το ίδιο και με την συλλογή υπογραφών για την αναγραφή του θρησκεύματος στις...
 ταυτότητες.
Μια από εκείνες τις υπογραφές δυστυχώς ήταν και η δική μου λόγω άγνοιας του τι κρυβόταν πίσω από αυτήν την κίνηση όταν οι ρασοφόροι χρησιμοποίησαν και την δική μου υπογραφή για επίδειξη ισχύος και την δημιουργία του παρακράτους τους αφού και εγώ σαν Ελληνόπουλο μεγάλωσα με το ιερό τρίπτυχο « πατρίς – θρησκεία – οικογένεια ».
Γιατί σαν αντιπρόσωποι του Θεού και Άγιοι όπως αυτοαποκαλούνται όχι μόνον δεν επαναστατούν για το εμπόριο παιδιών (ένα από αυτά παραλίγο θα ήταν και το παιδί μου), διακίνησης ναρκωτικών και πορνείας (οι μαρτυρίες έχουν δοθεί στην δικαιοσύνη) στα ιερά τους ιδρύματα και δεν συμβάλουν στην αποκάλυψη, απομάκρυνση και παραδειγματική τιμωρία των υπαιτίων αν, δεν γινόταν όλα αυτά με την συναίνεση όλων! (ακόμη και τον πρώην αρχιεπίσκοπο ενημέρωσα με εξώδικο) και αντιθέτως επιστράτευσαν όλους τους ισχυρούς εθελοντές! ( Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών, ίδρυμα SOS ) και ΜΚΟ που πίσω αυτές κρύβονται οι ίδιοι προκειμένου να κουκουλωθεί το παιδομάζωμα και εμπόριο των Ελληνόπουλων από την ίδια την εκκλησία που υποτίθεται τα προστατεύει!
Αυτά είναι τα προσωπικά δεδομένα για τα οποία αγωνίζονται και που δεν θέλουν να αναγράφονται!
Είναι άραγε προσωπικό τους δεδομένο η παρολίγον πώληση του παιδιού μου αλλά και του παιδιού της μάνας τα στοιχεία της οποίας κατέθεσα στην δικαιοσύνη που μου εκμυστηρεύτηκε ότι εκεί της πούλησαν το παιδί;
Χρησιμοποίησαν το εγκληματικό! Περιεχομένου επάγγελμά μου ( ΝΑΥΤΙΚΟΣ ) και την ηλίθια υπογραφή μου με την οποία δήλωσα ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Χριστιανός για να μου πουλήσουν το παιδί. 
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ. 
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΛΑ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΚΤΙΚΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΕΣΤΩ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ / ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ.
Είναι όμως γνωστά και σε πολλά ΜΜΕ και κανείς δεν μπόρεσε να ακουμπήσει αυτό το θέμα.
Αν κάποιος δικαστικός λειτουργός ή ΜΜΕ θελήσει να ασχοληθεί με αυτά που προανέφερα είμαι στην διάθεσή του.
Με εκτίμηση προς κάθε αναγνώστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.