Στα δημόσια ΚΤΕΟ πληρώναμε 40 ευρώ το αυτοκίνητο με παράβολο στην εφορία και τα χρήματα τα εισέπραττε το κράτος.
Επί Σαμαρά υπογράψαμε συμφωνία με τους τοκογλύφους να κλείσουν τα δημόσια ΚΤΕΛ (έχει μείνει ένα στον Χολαργό) και να μείνουν μόνο τα ιδιωτικά, τα οποία στη συνέχεια αγοράστηκαν από Γερμανούς κυρίως και Γάλλους.
Οι ετήσιες εισπράξεις είναι τεράστιες και τα χρήματα των Ελλήνων ταξιδεύουν σε Γερμανία και Γαλλία. Οι τοκογλύφοι έχουν επιβάλλει ακόμα και τα...
αυτοκίνητα του Δημοσίου να περνούν ΚΤΕΟ από τα ιδιωτικά και όχι τα
Δημόσια.Επί Σαμαρά υπογράψαμε συμφωνία με τους τοκογλύφους να κλείσουν τα δημόσια ΚΤΕΛ (έχει μείνει ένα στον Χολαργό) και να μείνουν μόνο τα ιδιωτικά, τα οποία στη συνέχεια αγοράστηκαν από Γερμανούς κυρίως και Γάλλους.
Οι ετήσιες εισπράξεις είναι τεράστιες και τα χρήματα των Ελλήνων ταξιδεύουν σε Γερμανία και Γαλλία. Οι τοκογλύφοι έχουν επιβάλλει ακόμα και τα...
Γι’ αυτή την τεράστια κομπίνα κανείς δεν έχει μιλήσει ακόμη. Ούτε αυτοί που την υπέγραψαν, ούτε αυτοί που την εφαρμόζουν, αλλά ούτε και εκείνοι που την καταψήφισαν.
Από τα δημόσια ΚΤΕΟ όλα τα χρήματα έφταναν στον κρατικό προϋπολογισμό και στον πολίτη στοίχιζε 10 ευρώ λιγότερο.
Από τα ιδιωτικά το κράτος εισπράττει, βάση της συμφωνίας, μόνο 1 ευρώ και τα χρήματα τα καρπούνται τα ξένα funds.
Μπορεί να εξηγήσει κανείς αρμόδιος γιατί υπογράψαμε τέτοια αθλιότητα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.