Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com



Σε πρωτοβουλίες για την αλλαγή της φήμης και της εικόνας της Ελλάδας έχουν επιδοθεί αρκετοί Έλληνες σε όλο τον κόσμο.

Τα τελευταία δύο χρόνια η Ελλάδα βρέθηκε στο επίκεντρο του... διεθνούς ενδιαφέροντος κυρίως για την οικονομική της κατάσταση και την ανάγκη της να διασωθεί.

Για τον λόγο αυτό, υπήρξαν πολλά δημοσιεύματα για τη χώρα και τους πολίτες της, κάποια εκ των οποίων παρουσίαζαν τους Έλληνες ως τεμπέληδες που δεν επιθυμούν να πληρώνουν φόρους, σημειώνει χαρακτηριστικά η ενημερωτική σελίδα για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, Setimes.



Μια από αυτές τις πρωτοβουλίες είναι η ιστοσελίδα goodnews.gr με ειδήσεις για ό,τι αφορά την «άλλη Ελλάδα». Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα επικεντρώνεται σε ειδήσεις που αφορούν Έλληνες, που δημιουργούν, που πρωτοπορούν και που ανακαλύπτουν. «Με λίγα λόγια, άνθρωποι που δίνουν κάτι στην κοινωνία, που μας εμπνέουν» δήλωσε στους Setimes, ο Στράτος Σαφιολέας δημιουργός της goodnews.gr.

Μια άλλη πρωτοβουλία το rep(we)rGreece που βασικό στόχο έχει να αλλάξει τις αρνητικές εικόνες για την Ελλάδα μέσω μιας διαδραστικής πλατφόρμας, που δίνει έμφαση σε ιστορίες πετυχημένων Ελλήνων. «Αυτό που μας παρακίνησε ήταν ότι οι Έλληνες παρουσιάζονται αρνητικά στο εξωτερικό» δήλωσε ο Αλέξανδρος Κωστόπουλος, ο άνθρωπος πίσω από αυτή την πρωτοβουλία.

Όπως επεσήμανε, στόχος είναι «να βοηθήσουμε όλους εκείνους τους Έλληνες που δουλεύουν σκληρά και έχουν να πουν μια πετυχημένη ιστορία, ως οι καλύτεροι πρέσβεις της χώρας μας σε αυτή τη προσπάθεια».

Αυτό που επισημαίνουν πάντως οι Setimes είναι ότι θα χρειαστεί μάλλον πολύς χρόνος για να αλλάξουν στερεότυπα σχετικά με την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.