Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Δεν φταίει κανείς, μόνο ο Λολοστεφανής

Δεν μας καταδεχεται ο κουρασμενος, δεν θελει να μας μιλησει, τον πληγωσαμε, φυσικα αυτο μαλλον δεν του εκοψε την ορεξη, ουτε για φαι ουτε για βολτιτσες και ταξιδια.
Τι αναγκη εχει, δουλεψε και ποτε, ετοιμα του τα εφεραν ολα, ακομη και την πρωθυπουργια.
Ε... σου λεει καθομαι που καθομαι μοναχουλης μου εδω στο μεγαρο δεν κανω και κανενα φιλο;
Και τον εκανε, ονοματα να μην λεμε, αλλος βγηκε στις εκλογες αλλος κυβερνουσε, να μου πεις και τωρα το ιδιο γινετε, αλλος βγηκε το ΔΝΤ κυβερναει.
Μα τι ατυχια που εχουμε σαν λαος, να μην εχουμε εναν απ'ευθειας πρωθυπουργο, ολοι αντ' αυτου κυβερνανε.
Και τι εγινε τελικα με το βατοπαιδι; Τιποτα, μα το ελεγα τοσο καιρο, ηθελε παιδι μου η λιμνη να γινει οικοπεδα και...
 κτηρια, ειχε κουραστει εκει μεσα στην υγρασια και τα κουνουπια, ασε που ολα τα παρανομα ζευγαρια της περιοχης εκει πηγαιναν και εβγαζαν τα ματια τους, και μην πω και για τους ψαραδες που αντι να κατουρησουν σπιτι τους κατουραγαν την λιμνη.
Ειπε κι' αυτη να παρει των οματιων της να φυγει, βρεθηκε και το καταλληλο κλιμα, τροπικο...οπως ενας παλιος δισκος της Βισση και ηρθε και εδεσε το πραγμα.
Και κανεις δεν ανακατευτηκε, κανενας μα κανενας, ολα εγιναν ηθικα, και το ηθικο ειναι και νομιμο...
Η το αντιθετο, τα εχω μπερδεψει φτου.
Μια και εχω Πυθιακες ιδιοτητες λοιπον σας το λεω.
Για την Ζημενς θα κατηγορηθουμε ολοι εμεις, και η αιτια;
Γιατι κυρα μου ηθελες Ζημενς ψυγειο και κουζινα;
Δεν ειχαμε εσκιμο, πιτσος;
Εμεις τα φταιμε ολα μας εφαγε η επιδειξιομανια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.