...ετοιμαστείτε για 459€!...
Βαρύς θα είναι ο πέλεκυς που θα πέσει στους ιδιοκτήτες IX με κινητήρες από...
1.929 κ.εκ. και άνω καθώς θεωρείται βέβαιη πλέον η αύξηση κατά 3% στον ήδη υπάρχοντα Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης και στις δύο κατηγορίες οχημάτων που επιβάλλονταν επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του Enikonomia.
Ειδικότερα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνονταν σε ποσοστό 5% επί του τεκμηρίου διαβίωσης για αυτοκίνητα με κινητήρες έως 2,5 λίτρα και σε ποσοστό 10% επί του τεκμηρίου διαβίωσης.
Σύμφωνα με την αύξηση 3% τα ποσοστά με βάση τα οποία υπολογίζεται ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης αυξάνονται σε 8% και 13% αντίστοιχα γεγονός που σημαίνει ελάχιστη επιβάρυνση 172,2 ευρώ για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο που έχει περάσει την 5ετία ενώ για ένα αντίστοιχο όχημα με ίδιο κινητήρα που δεν έχει κλείσει 5ετία η επιβάρυνση ανέρχεται σε 216 ευρώ!
Οσο αυξάνονται τα κυβικά του οχήματος αυξάνεται ανάλογα και η επιβάρυνση των ιδιοκτητών με αποτέλεσμα στα οχήματα με κινητήρες από 4 λίτρα και άνω η επιβάρυνση να ξεπερνά τα 1.000 ευρώ!
Το μεγάλο ερωτηματικό που προκύπτει αυτή τη στιγμή έχει να κάνει με το γεγονός πως κανείς δεν είναι σίγουρος αν ο αυξημένος Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης επιβληθεί με αναδρομική ισχύ ώστε να καταβληθεί με το εκκαθαριστικό σημείωμα της φετινής φορολογικής δήλωσης ή θα ισχύσει για το 2015 οπότε θα καταβληθεί το 2016.
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο Enikonomia πως είναι πολύ πιθανό να επιβληθεί με αναδρομική ισχύ ώστε τα 20 εκατ. ευρώ που εκτιμά πως θα εισπράξει η κυβέρνηση να προστεθούν στα κρατικά έσοδα για το 2015 και όχι για την επόμενη χρονιά.
Ωστόσο εισαγωγείς και έμποροι αυτοκινήτων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου καθώς επισημαίνουν με έμφαση στο Enikonomia πως από την αρχή της επιβολής του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης οδηγήθηκαν σε «ακινησία» εκατοντάδες χιλιάδες δίλιτρα αυτοκίνητα ενώ αν τελικά αυξηθεί το ποσοστό με το οποίο υπολογίζεται ο συγκεκριμένος φόρος τότε θα έχουμε μπαράζ καταθέσεων πινακίδων ή «βουλγαροποίηση» των οχημάτων.
Αλλωστε δεν είναι δυνατό σήμερα όπου όλοι έχουν βιώσει με τον χειρότερο τρόπο την οικονομική κρίση να πρέπει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με κινητήρα μεγάλου κυβισμού να καταβάλει από 3.500 ευρώ ή περισσότερα τη στιγμή που η αξία του οχήματός του μπορεί να είναι και υποδεέστερη του τιμήματος του φόρου...
Οι μόνοι «τυχεροί» στην υπόθεση Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης είναι οι κάτοχοι αυτοκινήτων τα οποία έχουν κλείσει 10ετία καθώς εξαιρούνται από την καταβολή του υπέρογκου φόρου...
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο, ΕΔΩ...
Βαρύς θα είναι ο πέλεκυς που θα πέσει στους ιδιοκτήτες IX με κινητήρες από...
1.929 κ.εκ. και άνω καθώς θεωρείται βέβαιη πλέον η αύξηση κατά 3% στον ήδη υπάρχοντα Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης και στις δύο κατηγορίες οχημάτων που επιβάλλονταν επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του Enikonomia.
Ειδικότερα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνονταν σε ποσοστό 5% επί του τεκμηρίου διαβίωσης για αυτοκίνητα με κινητήρες έως 2,5 λίτρα και σε ποσοστό 10% επί του τεκμηρίου διαβίωσης.
Σύμφωνα με την αύξηση 3% τα ποσοστά με βάση τα οποία υπολογίζεται ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης αυξάνονται σε 8% και 13% αντίστοιχα γεγονός που σημαίνει ελάχιστη επιβάρυνση 172,2 ευρώ για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο που έχει περάσει την 5ετία ενώ για ένα αντίστοιχο όχημα με ίδιο κινητήρα που δεν έχει κλείσει 5ετία η επιβάρυνση ανέρχεται σε 216 ευρώ!
Οσο αυξάνονται τα κυβικά του οχήματος αυξάνεται ανάλογα και η επιβάρυνση των ιδιοκτητών με αποτέλεσμα στα οχήματα με κινητήρες από 4 λίτρα και άνω η επιβάρυνση να ξεπερνά τα 1.000 ευρώ!
Το μεγάλο ερωτηματικό που προκύπτει αυτή τη στιγμή έχει να κάνει με το γεγονός πως κανείς δεν είναι σίγουρος αν ο αυξημένος Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης επιβληθεί με αναδρομική ισχύ ώστε να καταβληθεί με το εκκαθαριστικό σημείωμα της φετινής φορολογικής δήλωσης ή θα ισχύσει για το 2015 οπότε θα καταβληθεί το 2016.
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο Enikonomia πως είναι πολύ πιθανό να επιβληθεί με αναδρομική ισχύ ώστε τα 20 εκατ. ευρώ που εκτιμά πως θα εισπράξει η κυβέρνηση να προστεθούν στα κρατικά έσοδα για το 2015 και όχι για την επόμενη χρονιά.
Ωστόσο εισαγωγείς και έμποροι αυτοκινήτων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου καθώς επισημαίνουν με έμφαση στο Enikonomia πως από την αρχή της επιβολής του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης οδηγήθηκαν σε «ακινησία» εκατοντάδες χιλιάδες δίλιτρα αυτοκίνητα ενώ αν τελικά αυξηθεί το ποσοστό με το οποίο υπολογίζεται ο συγκεκριμένος φόρος τότε θα έχουμε μπαράζ καταθέσεων πινακίδων ή «βουλγαροποίηση» των οχημάτων.
Αλλωστε δεν είναι δυνατό σήμερα όπου όλοι έχουν βιώσει με τον χειρότερο τρόπο την οικονομική κρίση να πρέπει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με κινητήρα μεγάλου κυβισμού να καταβάλει από 3.500 ευρώ ή περισσότερα τη στιγμή που η αξία του οχήματός του μπορεί να είναι και υποδεέστερη του τιμήματος του φόρου...
Οι μόνοι «τυχεροί» στην υπόθεση Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης είναι οι κάτοχοι αυτοκινήτων τα οποία έχουν κλείσει 10ετία καθώς εξαιρούνται από την καταβολή του υπέρογκου φόρου...
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο, ΕΔΩ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.