Γράφει ο "ειδικός"
Το νομοθετικό "όργιο" της Βουλής των Ελλήνων δεν έχει προηγούμενο στα κοινοβουλευτικά χρονικά. Ενόψει των εκλογών όλοι τρέχουν να "κλείσουν" εκκρεμότητες, συμφωνίες και ανειλημμένες υποχρεώσεις απέναντι σε...
επαγγελματικές ομάδες, συντεχνίες και οργανωμένα συμφέροντα. Σε αυτό το μήκος κύματος, είναι η Κ.Υ.Α. που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 788 τεύχος Β' 16-3-2012 στο οποίο εξαιρούνται οι τεχνικοί της ΕΡΓΟΣΕ (Π.Ε. και Τ.Ε.) από το ανώτατο όριο αμοιβών που έθετε το ενιαίο μισθολόγιο, αφού προηγουμένως είχε προλειανθεί το έδαφος με επείγουσα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στις 31-12-2011. Η κύρια αιτιολογία της εξαίρεσης της συγκεκριμένης κατηγορίας εργαζομένων αναφέρεται στην παράγραφο 6 της Κ.Υ.Α. Επειδή όμως παγκοσμίως οι τεχνικοί που ασχολούνται με διαχείριση δημοσίων έργων κρίνονται αποκλειστικά και μόνο από το έργο που παραδίδουν στους φορολογούμενους πολίτες, είναι τέτοια η "... ιδιαιτερότητα, σοβαρότητα, ποικιλομορφία των καθηκόντων και των υποχρεώσεων του ως άνω προσωπικού καθώς και του μεγέθους των προϋπολογισμών που παρουσιάζουν οι σχετικές συμβάσεις που καλούνται να χειριστούν" και θα συμπληρώναμε "η αποτελεσματικότητά τους", ώστε η κατασκευή και θέση σε σιδηροδρομική λειτουργία μίας δίδυμης σήραγγας μήκους 9 χλμ. στο όρος Καλλίδρομο που έχει αναλάβει να υλοποιήσει η ΕΡΓΟΣΕ από το 1997, να μην προβλέπεται να ολοκληρωθεί πριν το 2015 ... και ίδωμεν!. Για να μην αναφερθούμε στο πολύπαθο έργο της ηλεκτροκίνησης Αθηνών - Θεσσαλονίκης, που εσχάτως οι αθεόφοβοι έχουν ανακαλύψει νέους ξεκαρδιστικούς όρους όπως "ανάταξη συστήματος ηλεκτροκίνησης" για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Σε λίγο θα αρχίσουν να μιλάνε για "ανατάσεις", "επικύψεις" και λοιπές κωλοτούμπες ώστε να διαιωνίζονται τα έργα επ' άπειρον με ότι αυτό συνεπάγεται στο κόστος, τόσο κατά την κατασκευαστική περίοδο με αναθεωρήσεις τιμών, συμπληρωματικές συμβάσεις - δωράκια σε εθνικούς και μη εργολάβους, όσο κυρίως στο τεράστιο και ανυπολόγιστο κόστος που συνεπάγεται η μη χρήση των υποδομών (διαφυγόντα κέρδη). Μην έχετε καμία αμφιβολία σε τι ύψος κερδοφορίας θα ήταν σήμερα ο Ο.Σ.Ε. - λαμβάνοντας υπόψη την εκτίναξη των τιμών των καυσίμων - εάν η ΕΡΓΟΣΕ είχε στοιχειωδώς καταφέρει στα 15 χρόνια λειτουργίας της να μελετήσει, κατασκευάσει και παραδώσει ολοκληρωμένα σε κυκλοφορία τη διπλή ηλεκτροκινούμενη και σηματοδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή Π.Α.Θ.Ε.Π. (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη - Προμαχώνας). Χωρίς δικαιολογίες, χωρίς απρόβλεπτες περιστάσεις, χωρίς προβλήματα στις μελέτες, χωρίς να φταίει ο ... Χατζηπετρής! Αποτελεί παγκόσμια πατέντα να μελετάς ως αποκλειστικός φορέας διαχείρισης ένα έργο υποδομής και όταν φτάνει η ώρα της κατασκευής μέσω υλοποιημένων και υπογεγραμμένων συμβάσεων, εσύ ο ίδιος ο φορέας με τα ίδια γνωμοδοτικά όργανα (Τεχνικό Συμβούλιο, Διοικητικό Συμβούλιο) που ενέκρινες τις μελέτες και τα συμβατικά τεύχη, να αποφαίνεσαι εκ των υστέρων ότι υπάρχουν αστοχίες στις μελέτες και να λαμβάνεις αποφάσεις που εκτοξεύουν το κόστος των έργων και τα επιμηκύνουν χρονικά. Και όλα αυτά χωρίς λογοδοσία, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο, χωρίς τιμωρία, ανεξέλεγκτα και συστηματικά. Αντιθέτως, το μόνο που ήξερε πολύ καλά να κάνει αυτή η εταιρεία του Δημοσίου - πάντα σε αγαστή συνεργασία και πλήρως καθοδηγούμενη από τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του Δικομματισμού - ήταν να ρουφάει με το μπουρί κοινοτικά και εθνικά κονδύλια, δηλαδή λεφτά όλων των Ευρωπαίων εργαζομένων και να στήνει συνεχώς φιέστες και εμποροπανηγύρεις - όπως η πρόσφατη με το νεόκοπο και "πρόθυμο" να μάθει Υπουργό Υποδομών στη Φθιώτιδα - ο οποίος σε άψογη συνεργασία με τον "παλιό" και "μπασμένο" στα κόλπα Υπουργό Οικονομικών το έκανε το ρουσφετάκι του ενόψει των εκλογών.
Το νομοθετικό "όργιο" της Βουλής των Ελλήνων δεν έχει προηγούμενο στα κοινοβουλευτικά χρονικά. Ενόψει των εκλογών όλοι τρέχουν να "κλείσουν" εκκρεμότητες, συμφωνίες και ανειλημμένες υποχρεώσεις απέναντι σε...
επαγγελματικές ομάδες, συντεχνίες και οργανωμένα συμφέροντα. Σε αυτό το μήκος κύματος, είναι η Κ.Υ.Α. που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 788 τεύχος Β' 16-3-2012 στο οποίο εξαιρούνται οι τεχνικοί της ΕΡΓΟΣΕ (Π.Ε. και Τ.Ε.) από το ανώτατο όριο αμοιβών που έθετε το ενιαίο μισθολόγιο, αφού προηγουμένως είχε προλειανθεί το έδαφος με επείγουσα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στις 31-12-2011. Η κύρια αιτιολογία της εξαίρεσης της συγκεκριμένης κατηγορίας εργαζομένων αναφέρεται στην παράγραφο 6 της Κ.Υ.Α. Επειδή όμως παγκοσμίως οι τεχνικοί που ασχολούνται με διαχείριση δημοσίων έργων κρίνονται αποκλειστικά και μόνο από το έργο που παραδίδουν στους φορολογούμενους πολίτες, είναι τέτοια η "... ιδιαιτερότητα, σοβαρότητα, ποικιλομορφία των καθηκόντων και των υποχρεώσεων του ως άνω προσωπικού καθώς και του μεγέθους των προϋπολογισμών που παρουσιάζουν οι σχετικές συμβάσεις που καλούνται να χειριστούν" και θα συμπληρώναμε "η αποτελεσματικότητά τους", ώστε η κατασκευή και θέση σε σιδηροδρομική λειτουργία μίας δίδυμης σήραγγας μήκους 9 χλμ. στο όρος Καλλίδρομο που έχει αναλάβει να υλοποιήσει η ΕΡΓΟΣΕ από το 1997, να μην προβλέπεται να ολοκληρωθεί πριν το 2015 ... και ίδωμεν!. Για να μην αναφερθούμε στο πολύπαθο έργο της ηλεκτροκίνησης Αθηνών - Θεσσαλονίκης, που εσχάτως οι αθεόφοβοι έχουν ανακαλύψει νέους ξεκαρδιστικούς όρους όπως "ανάταξη συστήματος ηλεκτροκίνησης" για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Σε λίγο θα αρχίσουν να μιλάνε για "ανατάσεις", "επικύψεις" και λοιπές κωλοτούμπες ώστε να διαιωνίζονται τα έργα επ' άπειρον με ότι αυτό συνεπάγεται στο κόστος, τόσο κατά την κατασκευαστική περίοδο με αναθεωρήσεις τιμών, συμπληρωματικές συμβάσεις - δωράκια σε εθνικούς και μη εργολάβους, όσο κυρίως στο τεράστιο και ανυπολόγιστο κόστος που συνεπάγεται η μη χρήση των υποδομών (διαφυγόντα κέρδη). Μην έχετε καμία αμφιβολία σε τι ύψος κερδοφορίας θα ήταν σήμερα ο Ο.Σ.Ε. - λαμβάνοντας υπόψη την εκτίναξη των τιμών των καυσίμων - εάν η ΕΡΓΟΣΕ είχε στοιχειωδώς καταφέρει στα 15 χρόνια λειτουργίας της να μελετήσει, κατασκευάσει και παραδώσει ολοκληρωμένα σε κυκλοφορία τη διπλή ηλεκτροκινούμενη και σηματοδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή Π.Α.Θ.Ε.Π. (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη - Προμαχώνας). Χωρίς δικαιολογίες, χωρίς απρόβλεπτες περιστάσεις, χωρίς προβλήματα στις μελέτες, χωρίς να φταίει ο ... Χατζηπετρής! Αποτελεί παγκόσμια πατέντα να μελετάς ως αποκλειστικός φορέας διαχείρισης ένα έργο υποδομής και όταν φτάνει η ώρα της κατασκευής μέσω υλοποιημένων και υπογεγραμμένων συμβάσεων, εσύ ο ίδιος ο φορέας με τα ίδια γνωμοδοτικά όργανα (Τεχνικό Συμβούλιο, Διοικητικό Συμβούλιο) που ενέκρινες τις μελέτες και τα συμβατικά τεύχη, να αποφαίνεσαι εκ των υστέρων ότι υπάρχουν αστοχίες στις μελέτες και να λαμβάνεις αποφάσεις που εκτοξεύουν το κόστος των έργων και τα επιμηκύνουν χρονικά. Και όλα αυτά χωρίς λογοδοσία, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο, χωρίς τιμωρία, ανεξέλεγκτα και συστηματικά. Αντιθέτως, το μόνο που ήξερε πολύ καλά να κάνει αυτή η εταιρεία του Δημοσίου - πάντα σε αγαστή συνεργασία και πλήρως καθοδηγούμενη από τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του Δικομματισμού - ήταν να ρουφάει με το μπουρί κοινοτικά και εθνικά κονδύλια, δηλαδή λεφτά όλων των Ευρωπαίων εργαζομένων και να στήνει συνεχώς φιέστες και εμποροπανηγύρεις - όπως η πρόσφατη με το νεόκοπο και "πρόθυμο" να μάθει Υπουργό Υποδομών στη Φθιώτιδα - ο οποίος σε άψογη συνεργασία με τον "παλιό" και "μπασμένο" στα κόλπα Υπουργό Οικονομικών το έκανε το ρουσφετάκι του ενόψει των εκλογών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.