Ο Γιώργος Παπανδρέου συνοδεύει το μήνυμά του με την ευχή το 2012 να είναι μια χρονιά, που θα ανοίξει νέους ορίζοντες για την πατρίδα μας, για όλους τους Έλληνες, για μας και τα παιδιά μας και επισημαίνει ότι η χρονιά που έρχεται, το 2012, θα πρέπει να είναι χρονιά μεγάλης συλλογικής προσπάθειας.
Η πρόκληση να κινητοποιήσουμε τις δυνάμεις μας είναι μεγάλη, αλλά παραμένω αισιόδοξος ότι μπορούμε με σκληρή προσπάθεια να τα καταφέρουμε, τονίζει χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.