Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο πρώην πρωθυπουργός "η κυβέρνηση και η Τράπεζα της Ελλάδος έχουν σθεναρά αρνηθεί την ανάγκη αναδιάρθρωσης. Η αναδιάρθρωση καθιερώθηκε όμως από την απόφαση της 25ης Μαρτίου ως μέσο για τον περιορισμό του υπερβολικού χρέους μιας χώρας". Μ' άλλα λόγια, για τον Κώστα Σημίτη, το ερώτημα δεν είναι αν θα γίνει αναδιάρθρωση του χρέους, αλλά το... πότε.
"Μπορεί να τεθεί ως προϋπόθεση της χορήγησης βοήθειας από το νέο μηχανισμό και έτσι να επιβληθεί σε μια χώρα", συνέχισε ο πρώην πρωθυπουργός.
"Βλέποντας και κάνοντας"
Ο κ. Σημίτης εκφράζει και την απογοήτευσή του για την κυβερνητική πολιτική, καθώς την περιγράφει με τη φράση... "βλέποντας και κάνοντας". "Η κυβέρνηση ακολουθεί μια πολιτική που μπορεί να περιγραφεί με τις λέξεις βλέποντας και κάνοντας. Περιμένει τα αποτελέσματα της προσπάθειάς της και ανάλογα επιδιώκει πρόσθετους στόχους, ζητεί από τους δανειστές προσαρμογές των όρων του δανείου και διερευνά νέες δυνατότητες χρηματοδότησης. Είναι μια τακτική με χρονικό ορίζοντας ένα ως δύο χρόνια", επισημαίνει ο κ. Σημίτης. .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.