Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Καραμανλής: ‘Ασ’ το για αργότερα’


121
Aλογοσκούφης: «Εγώ ήθελα να λάβω μέτρα γιατί έβλεπα την κατάσταση της οικονομίας, αλλά κανένας άλλος στην κυβέρνηση δεν ήθελε. Ο Καραμανλής είχε δεμένα τα χέρια του γιατί είχε την πλειοψηφία ενός μόνο βουλευτή. ‘Ασ’ το για αργότερα’ μου έλεγε. Ορισμένοι βουλευτές απειλούσαν ότι θα καταψήφιζαν τα μέτρα και θα πηγαίναμε σε εκλογές». # #
Ας μην έχουν την ψευδαίσθηση πως δεν παρθήκαν μέτρα κείνη την εποχή. Παρθήκαν και παραπαρθήκαν - Tα δικά μας! Και μάλιστα τα μέτρα ήταν αποτελεσματικά. Έχετε δει κανέναν συμπατριώτη μας σφηνωμένο στη νεκροκασέλα; 
Υ.γ.: Αμαρτία παίρνω αλλά αυτό το ''ασ´το για αργότερα'' δε μου ταιριάζει σε Καραμανλή. Το ''δε γ@μιέται'' μου κάνει περισσότερο :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.