Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Ένας Σημίτης θα μας σώσει


thibet
Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση ασκεί ο πρώην πρωθυπουργός Κωστας Σημίτης, σε συνέντευξη του στην "Καθημερινή".Όπως αναφέρει η κυβέρνηση ακολουθεί μια πολιτική που μπορεί να περιγραφεί με τις λέξεις«βλέποντας και κάνοντας» και προειδοποιεί ότι «ασάφειες που παραμένουν και δεν διευκρινίζονται, μπορεί να οδηγήσουν τη χώρα σε μεγαλύτερη ακόμη αστάθεια».
..
Περιμένει τα αποτελέσματα της προσπάθειάς της και ανάλογα επιδιώκει πρόσθετους στόχους, ζητεί από τους δανειστές προσαρμογές των όρων του δανείου και διερευνά νέες δυνατότητες χρηματοδότησης. Είναι μία τακτική με χρονικό ορίζοντα ένα ως δύο χρόνια».
Παράλληλα, επισημαίνει την ανάγκη να υιοθετήσει η κυβέρνηση σαφή, πειστική και μακροπρόθεσμη πολιτική και ταυτόχρονα οι πολιτικές δυνάμεις να επιδείξουν μεγαλύτερη αίσθηση συνευθύνης προκείμενου «μέσα από μια συνεννόηση να προκύψει ένας σχεδιασμός ρεαλιστικής εξόδου από την κρίση».  # #
Μετά τη συνέντευξη του Αλέκου Παπαδόπουλου στους Φακέλους και τον Αλέξη Παπαχελά, στην οποία είπε τα πράγματα με τ᾽ όνομά τους (έφτασε το χρέος στα 650 δις κ εν ολίγοις μας χρεοκόπησε) , ακολούθησε η εμψυχωτική δήλωση Παπαντωνίου πως η χώρα βρίσκεται κοντά στη χρεοκοπία και προστέθηκε το κινέζικο κερασάκι στην τούρτα από τον πρώην πρωθυπουργό για λανθασμένους χειρισμούς και δρόμους.
Εν είδει σωτήρα, ''ο Θεός, ο Χριστός και το Άγιο Πνεύμα'' άρχισαν την περιφορά στα κανάλια και θάβουν τους ζωντανούς, τους οποίους, μόνον αυτοί με τα ''δεύρο έξω τους'' μπορούν να αναστήσουν. Δυστυχώς, εμείς οι αγωνιούντες κοινοί θνητοί ξεμείναμε να προσμένουμε ψυχική ανάταση από τον κάθε Σόρος.
Στην αγωνία τους να μη φορτωθούν ευθύνες, οι ίδιοι που πέτυχαν με τον ''καθρέφτη της οικονομίας''(χρηματιστήριο) να μεταφέρουν όλες τις αποταμιεύσεις του Έλληνα στο εξωτερικό και δανείστηκαν ανάπτυξη (με τα κάθε λογής διακοποδάνεια), έρχονται τώρα να μας πουν ότι η Ελλάδα δεν προσπαθεί αρκετά ή το κάνει με λάθος τρόπο.
Σαν αμφισβητήθηκε η προσφορά τους στον τόπο, έβαλαν μπροστά το υπερεγώ τους και επέλεξαν να φανούν χρήσιμοι στον εαυτό τους, στο παρελθόν τους, στην υστεροφημία τους αλλά όχι στον τόπο. Κύριοι, αυτή σας η περιβολή δεν είναι περιβολή σωτήρα αλλά μικρόψυχου Έλληνα που επιδιώκει να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Αγαπητοί μας ᾽σωτήρες, όλη η Ελλάδα μια γειτονιά είμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.