Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Στ᾽ αρ.....α μας το δάνειο. Μπορούμε και μόνοι μας.


giagia
Κοιτάζοντας το νέο εξώφυλλο του focus που απεικονίζει την Αφροδίτη ζητιάνα (εδώ) μου ᾽ρχεται στο μυαλό η σπουδαία γιαγιά της παρασκευής. Αφού την υποδέχθηκα στο ιατρείο και συζητήσαμε τα συναφή περί υγείας, μου λέει η γιαγιά με δυνατή περήφανη φωνή: "Τι σόι κατάσταστη είναι αυτή βρε αγόρι μου; Έχουμε γίνει οι ζητιάνοι της Ευρώπης. Γιατί φτάσαμε σ᾽ αυτό το σημείο; Εγώ παίρνω 400 ευρώ σύνταξη. Τα 50 τα δίνω στο κράτος να διώξει τη Μέρκελ πάνω απ᾽ το κεφάλι μου". Και εγώ έχω μείνει κόκαλο να κοιτάζω με θαυμασμό τη γιαγιάκα... 
Ώρες ώρες μου ᾽ρχεται να αποτινάξω τον ρεαλισμό που βδέλισε πάνω μου και υποκινούμενος από το θυμικό μου να τους περιλούσω στα σιχτιρίσματα...ώρες ώρες, όμως...διότι γνωρίζω πως η ευθύνη είναι μεγάλη και η δεύτερη ωριμότερη σκέψη, εν προκειμένω,  πιο χρήσιμη από ποτέ! Όσο για το focus; 
m_38
´Η αλλιώς; Να δείξω που το έχω γραμμένο το focus (o κολλητός mojo-49 έβαλε ένα χεράκι στο κρέμασμα)
focus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.