ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΕΗ
Η ΑΠΕΡΓΙΑ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!
Σε επιστράτευση των εργαζομένων στη ΔΕΗπροχώρησε η κυβέρνηση-τρομοκράτης μετά και τηδικαστική απόφαση που έκρινε των αγώνα των εργαζομένων "παράνομο και καταχρηστική".
Συγκεκριμένα, την Παρασκευή αργά το βράδυ, δικαστές σε διατεταγμένη κυβερνητική υπηρεσίαέβγαλαν παράνομη την απεργία σε ό,τι αφορά την αγωγή της ΔΕΗ, και καταχρηστική σε ό,τι αφορά την αγωγή που κατέθεσε ο ΔΕΔΔΗΕ (διαχειριστής του δικτύου διανομής),
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίς το πρωί του Σαββάτου η Σ. Βούλτεψη, κυβερνητική εκπρόσωπος, αναφέρει χαρακτηριστικά πως "η κυβέρνηση προχωρά στο μέτρο της πολιτικής κινητοποίησης των εργαζομένων και σε επίταξη των υπηρεσιών τους."
Μια κίνηση που ουσιαστικά ήταν προαποφασισμένη και η κυβέρνηση περίμενε απλά τη δικαστική απόφαση, ως "φύλο συκής" για να ντύσει στο "χακί" τους εργαζόμενους-απεργούς της ΔΕΗ. Διότι,σύμφωνα με χθεσινό ρεπορτάζ του Άρη Ραβανού από το vima.gr δημοσιεύεται στο ΦΕΚ (βλ. παρακάτω) η απόφαση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη που εγκρίνει τη λειτουργία του Εθνικού Τυπογραφείου το Σαββατοκύριακο για υπηρεσιακούς λόγους, που δεν είναι άλλοι από το τύπωμα των «φύλλων πορείας»...
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, εάν οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ δεν... «συμμορφωθούν» (sic) με τη δικαστική απόφαση τότε θα γίνει χρήση του νόμου 3536/2007 για την επίταξη των προσωπικών υπηρεσιών των απεργών και των εγκαταστάσεων της εταιρείας, πράγμα το οποίο έγινε σε λιγότερο από 10 ώρες από την στιγμή που έγινε γνωστή η δικαστικη απόφαση..
Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ, παρά την απόφαση του Δικαστηρίου που έκρινε την απεργία παράνομη ενώ ταυτόχρονα διέταξε και την άμεση διακοπή των κινητοποιήσεων, εξέδωσε νέα ανακοίνωση τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου σύμφωνα με την οποία συνεχίζονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις από τα ξημερώματα του Σαββάτου (5/7).
Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό της απεργίας στη ΔΕΗ ως παράνομης και καταχρηστικής, μαζί, με την απόφαση της κυβέρνησης για επιστράτευση των εργαζομένων-απεργών της ΔΕΗ, αποτελεί την κορύφωση του κυβερνητικού αυταρχισμού! Η τακτική είναι , πλέον , πάγια!
Το σύνηθες επιχείρημα της κυβέρνησης ότι ,δήθεν, νοιάζεται για τους μικρομεσαίους επαγγελματίεςαλλά και τους πολίτες που ζημιώνονται λόγω των διακοπών ρεύματος είναι φαιδρό.
Άλλωστε πρόκειται για την ίδια κυβέρνηση που έχει οδηγήσει σε φτωχοποίηση τη χειμαζόμενη από τις μνημονιακές της πολιτικές μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία και έχει οδηγήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε μαρασμό!
Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι η αντίδραση της κοινωνίας!
Η συσπείρωση και η αγωνιστική απάντηση της κοινωνίας είναι τωρα όσο ποτέ αναγκαία σε μια προσπάθεια τα Ιουλιανά εγκλήματα της κυβέρνησης να προκαλέσουν , αν είναι δυνατόν, μια Ιουλιανή λαϊκή εξέγερση ανατροπής και ελπίδας.
Οι καναπέδες δεν σηκώνονται!
Εμείς να σηκωθούμε από δαύτους!
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΕΤΡΑΚΟΥ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ Κ.Ο. ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ:
«Η ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΙ»
Μετά την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε επιστράτευση των εργαζομένων της ΔΕΗ, ο υπεύθυνος του Τομέα Ενέργειας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Μεσσηνίας, Θανάσης Πετράκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η μειοψηφική και απολυμένη από τον ελληνικό λαό συγκυβέρνηση, δεν έχει κανένα ηθικό και πολιτικό δικαίωμα να επιστρατεύει τους αγωνιζόμενους εργαζόμενους στη ΔΕΗ. Οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ με την απεργία τους υπερασπίζονται την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας και τη δυνατότητα όλων των πολιτών, ανεξαρτήτως εισοδήματος και τόπου διαμονής, να έχουν φτηνό ηλεκτρικό ρεύμα. Ενώ όλος ο ελληνικός λαός είναι αντίθετος με την επιχείρηση της κυβέρνησης για ολοκληρωτική παράδοση της ενέργειας στα ιδιωτικά μονοπώλια, και αυτό εκφράστηκε με σαφήνεια από όλους του θεσμοθετημένους φορείς στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, η συγκυβέρνηση χρησιμοποιεί, για μια ακόμη φορά, τον αυταρχισμό και την επιστράτευση.
Όμως, η επιχείρηση τρομοκράτησης των εργαζομένων θα πέσει στο κενό, όπως στο κενό και σε ελεύθερη πτώση βρίσκεται η ίδια η κυβέρνηση. Ο ελληνικός λαός θα την απολύσει και τυπικά, σύντομα. Για μια ακόμη φορά την προκαλούμε να προκηρύξει τώρα δημοψήφισμα, για να της επιδοθεί το δικό της φύλλο πορείας – απόλυσης».
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Δ. ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ
Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει την συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου που «ντύθηκε στο χακί» και με ένα νέο αντισυνταγματικό πραξικόπημα επιστρατεύει τους απεργούς εργαζόμενους της ΔΕΗ, προσπαθώντας μεστρατιωτικού τύπου μέτρα να σταματήσει τον αγώνα τους ενάντια στην κατάτμηση και το ξεπούλημά της.
Η επιμονή της κυβέρνησης να εξυπηρετήσει με τη διάλυση και την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ μεγάλαιδιωτικά συμφέροντα την οδηγεί σε ακραίες, αυταρχικές και αντιδημοκρατικές πρακτικές που θυμίζουν ανώμαλες πολιτικά περιόδους του παρελθόντος στη χώρα μας.
Η κυβέρνηση με την πολιτική επιστράτευση επιδιώκει την ουσιαστική κατάργηση των συνταγματικών δικαιωμάτων των εργαζομένων να διαμαρτύρονται, να αντιστέκονται και να απεργούν ενάντια σε αντιλαϊκές πολιτικές, όπως το προωθούμενο οικονομικό, πολιτικό, αντικοινωνικό και αντι-αναπτυξιακό έγκλημα της εκχώρησης της ΔΕΗ σε ιδιωτικά συμφέροντα.
Ο αγώνας των εργαζομένων της ΔΕΗ και των τοπικών κοινωνιών, η αλληλεγγύη των υπόλοιπων εργαζομένων, η συγκρότηση παλλαϊκού μετώπου για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της και η προώθηση της πρωτοβουλίας του ΣΥΡΙΖΑ για τη διενέργεια δημοψηφίσματος μπορούν και πρέπει να γίνουν τα απόρθητα τείχη που θα ανακόψουν την πολιτική επιστράτευση των απεργών της ΔΕΗ και την κυβερνητική μνημονιακή αντικοινωνική πολιτική.
Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!
Ο πρόεδρος της ΓΕNΟΠ-ΔΕΗ, Γιώργος Μπίτσας, μιλώντας στο πρωινό του ΣΚΑΙ, δήλωσε πως η απεργία συνεχίζεται.
"Εμείς θα διορθώσουμε τον αριθμό του ποσοστού που πρέπει να είναι εξαιρούμενο για να υπάρχει προσωπικό ασφαλείας και θα συνεχίσουμε κανονικά την απεργία" σημείωσε.
Επιπλέον, ο πρώην Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, Νίκος Φωτόπουλος τόνισε μεταξύ άλλων: «Μετά από 29 χρόνια δουλειάς παίρνω 1.400 ευρώ» και κάλεσε τους εργαζομένους στη ΔΕΗ να σκίσουν τα φύλλα πορείας, αν φθάσουν στα χέρια τους.
«Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να πετάξουμε τα φύλλα πορείας και θα προτείνω στους εργαζομένους της ΔΕΗ να τα σκίσουμε γιατί χωρίς εμάς γρανάζι δεν γυρνά. Χωρίς εμάς δεν υπάρχει ηλεκτρική ενέργεια», πρόσθεσε επίσης, μιλώντας στον ALPHA.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.