Από την άλλη χιλιάδες εργαζόμενοι αμείβονται με μεγάλες καθυστερήσεις, αφού στην καλύτερη περίπτωση τους πληρώνουν με ..έναντι!
Σκεφτείτε πόσοι εργαζόμενοι δεν έλαβαν φέτος το δώρο Χριστουγέννων (που απαγορεύεται δια νομού) ή έλαβαν ένα μέρος αυτού και δεν προχώρησαν καν σε καταγγελία υπό το φόβο της ανεργίας. Αφήστε και η επιθεώρηση Εργασιας δεν θα έκανε τίποτα.
Μόνο στην Αττική οι εργαζόμενοι που είναι απλήρωτοι από ένας έως 5 μήνες ξεπερνούν τις 700.000.
Αναλογιστειτε και κάτι άλλο:
τέλος Μαρτίου λήγει η Συλλογική σύμβαση Εργασιας. Αυτό σημαίνει ότι από 1η Απριλίου τον κατώτατο μισθό θα τον επιβάλει το κράτος, σε περίπτωση που δεν υπογράφει νέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.