Περικοπές τουλάχιστον 10% στις λειτουργικές δαπάνες των ΔΕΚΟ θα προβλέπει ο Προϋπολογισμός 2011. Σύμφωνα με την εφημερίδα«Τα Νέα», οι ΔΕΚΟ βρίσκονται στο στόχαστρο για το 2011, ενώ προτεραιότητα µεταξύ αυτών έχουν πλέον οι συγκοινωνίες. Μετά τον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων έχει αποφασίσει να καταθέσει νοµοθετική ρύθµιση για τις ΔΕΚΟ του κλάδου, µε σκοπό τη µείωση των δαπανών τους και την αύξηση των εσόδων τους...
Τα σχέδια αυτά περιλαµβάνουν σε ό,τι αφορά τους εργαζοµένους δυνατότητες µετατάξεων από έναν συγκοινωνιακό φορέα σε άλλον και µείωση των επιδοµάτων τους στο 8% του βασικού τους µισθού το πολύ, ενώ οι νεοπροσλαµβανόµενοι θα υπόκεινται σε νέους κανονισµούς εργασίας. Επίσης, τα σχέδια προβλέπουν αύξηση των εισιτηρίων και συγχωνεύσεις των εταιρειών. Οι ΔΕΚΟ έχουν αναδειχθεί τελευταίως σε µεγάλο αγκάθι, όχι µόνο λόγω των αναγκών επιχορήγησης που έχουν από τον κρατικό προϋπολογισµό, αλλά και επειδή η Εurostat άλλαξε τους κανόνες και συνυπολογίζει πλέον τις ζηµιές τους στο έλλειµµα της γενικής κυβέρνησης. Έτσι, το έλλειµµα του 2009 εκτινάχθηκε περίπου στο 15,5% του ΑΕΠ, καθώς µόνο οι ζηµιές του ΟΣΕ το επιβάρυναν κατά 1 δισ. ευρώ. Όπως υποστηρίζει η Εurostat, οι ζηµιές των ΔΕΚΟ πρέπει να προστίθενται στο έλλειµµα της γενικής κυβέρνησης, όταν αυτές επιχορηγούνται σε ποσοστό πάνω από 50% από τον κρατικό προϋπολογισµό. Στο υπουργείο Οικονοµικών έχουν αµφιβολίες κατά πόσον η Εurostat εφαρµόζει τους νέους αυτούς κανόνες σε όλα τα κράτη - µέλη ή απλώς εξαντλεί την αυστηρότητά της στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, θεωρούν ότι δεν έχουν περιθώρια να µη συµµορφωθούν. Έτσι, ένας από τους στόχους που βάζουν τώρα, είναι να περιορισθεί η επιχορήγηση των ΔΕΚΟ σε ποσοστό κάτω από 50%, ώστε τουλάχιστον να µην επιβαρύνουν οι ζηµιές τους το έλλειµµα. Ο υπουργός Οικονοµικών, εξάλλου, ανέθεσε χθες µε απόφασή του σε ιδιωτική εταιρεία, την ΡricewaterhouseCoopers Α.Ε., την ανάλυση των οικονοµικών αποτελεσµάτων των ΔΕΚΟ µε σκοπό να προσδιορισθούν ευκαιρίες βελτίωσης της οικονοµικής αποτελεσµατικότητάς τους. Συγκεκριµένα, η µελέτη (κόστους 22.140 ευρώ), που θα παραδοθεί σε ένα µήνα, θα περιέχει προτάσεις για την αύξηση των εσόδων των ΔΕΚΟ (µε πωλήσεις, συµπληρωµατικές υπηρεσίες, αξιοποίηση των ακινήτων τους κ.ά.) και µείωσης των εξόδων τους (µε «εξορθολογισµό», όπως αναφέρεται, του πλεονάζοντος προσωπικού και της µισθοδοσίας, επανεξέταση των κανονισµών λειτουργίας και προσωπικού, επαναδιαπραγµάτευση των µισθωµάτων). Περικοπές τουλάχιστον 10% στις λειτουργικές δαπάνες των ΔΕΚΟ θα προβλέπει ο Προϋπολογισμός 2011. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», οι ΔΕΚΟ βρίσκονται στο στόχαστρο για το 2011, ενώ προτεραιότητα µεταξύ αυτών έχουν πλέον οι συγκοινωνίες. Μετά τον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων έχει αποφασίσει να καταθέσει νοµοθετική ρύθµιση για τις ΔΕΚΟ του κλάδου, µε σκοπό τη µείωση των δαπανών τους και την αύξηση των εσόδων τους. Τα σχέδια αυτά περιλαµβάνουν σε ό,τι αφορά τους εργαζοµένους δυνατότητες µετατάξεων από έναν συγκοινωνιακό φορέα σε άλλον και µείωση των επιδοµάτων τους στο 8% του βασικού τους µισθού το πολύ, ενώ οι νεοπροσλαµβανόµενοι θα υπόκεινται σε νέους κανονισµούς εργασίας. Επίσης, τα σχέδια προβλέπουν αύξηση των εισιτηρίων και συγχωνεύσεις των εταιρειών. Οι ΔΕΚΟ έχουν αναδειχθεί τελευταίως σε µεγάλο αγκάθι, όχι µόνο λόγω των αναγκών επιχορήγησης που έχουν από τον κρατικό προϋπολογισµό, αλλά και επειδή η Εurostat άλλαξε τους κανόνες και συνυπολογίζει πλέον τις ζηµιές τους στο έλλειµµα της γενικής κυβέρνησης. Έτσι, το έλλειµµα του 2009 εκτινάχθηκε περίπου στο 15,5% του ΑΕΠ, καθώς µόνο οι ζηµιές του ΟΣΕ το επιβάρυναν κατά 1 δισ. ευρώ. Όπως υποστηρίζει η Εurostat, οι ζηµιές των ΔΕΚΟ πρέπει να προστίθενται στο έλλειµµα της γενικής κυβέρνησης, όταν αυτές επιχορηγούνται σε ποσοστό πάνω από 50% από τον κρατικό προϋπολογισµό. Στο υπουργείο Οικονοµικών έχουν αµφιβολίες κατά πόσον η Εurostat εφαρµόζει τους νέους αυτούς κανόνες σε όλα τα κράτη - µέλη ή απλώς εξαντλεί την αυστηρότητά της στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, θεωρούν ότι δεν έχουν περιθώρια να µη συµµορφωθούν. Έτσι, ένας από τους στόχους που βάζουν τώρα, είναι να περιορισθεί η επιχορήγηση των ΔΕΚΟ σε ποσοστό κάτω από 50%, ώστε τουλάχιστον να µην επιβαρύνουν οι ζηµιές τους το έλλειµµα. Ο υπουργός Οικονοµικών, εξάλλου, ανέθεσε χθες µε απόφασή του σε ιδιωτική εταιρεία, την ΡricewaterhouseCoopers Α.Ε., την ανάλυση των οικονοµικών αποτελεσµάτων των ΔΕΚΟ µε σκοπό να προσδιορισθούν ευκαιρίες βελτίωσης της οικονοµικής αποτελεσµατικότητάς τους. Συγκεκριµένα, η µελέτη (κόστους 22.140 ευρώ), που θα παραδοθεί σε ένα µήνα, θα περιέχει προτάσεις για την αύξηση των εσόδων των ΔΕΚΟ (µε πωλήσεις, συµπληρωµατικές υπηρεσίες, αξιοποίηση των ακινήτων τους κ.ά.) και µείωσης των εξόδων τους (µε «εξορθολογισµό», όπως αναφέρεται, του πλεονάζοντος προσωπικού και της µισθοδοσίας, επανεξέταση των κανονισµών λειτουργίας και προσωπικού, επαναδιαπραγµάτευση των µισθωµάτων).
Τα σχέδια αυτά περιλαµβάνουν σε ό,τι αφορά τους εργαζοµένους δυνατότητες µετατάξεων από έναν συγκοινωνιακό φορέα σε άλλον και µείωση των επιδοµάτων τους στο 8% του βασικού τους µισθού το πολύ, ενώ οι νεοπροσλαµβανόµενοι θα υπόκεινται σε νέους κανονισµούς εργασίας. Επίσης, τα σχέδια προβλέπουν αύξηση των εισιτηρίων και συγχωνεύσεις των εταιρειών. Οι ΔΕΚΟ έχουν αναδειχθεί τελευταίως σε µεγάλο αγκάθι, όχι µόνο λόγω των αναγκών επιχορήγησης που έχουν από τον κρατικό προϋπολογισµό, αλλά και επειδή η Εurostat άλλαξε τους κανόνες και συνυπολογίζει πλέον τις ζηµιές τους στο έλλειµµα της γενικής κυβέρνησης. Έτσι, το έλλειµµα του 2009 εκτινάχθηκε περίπου στο 15,5% του ΑΕΠ, καθώς µόνο οι ζηµιές του ΟΣΕ το επιβάρυναν κατά 1 δισ. ευρώ. Όπως υποστηρίζει η Εurostat, οι ζηµιές των ΔΕΚΟ πρέπει να προστίθενται στο έλλειµµα της γενικής κυβέρνησης, όταν αυτές επιχορηγούνται σε ποσοστό πάνω από 50% από τον κρατικό προϋπολογισµό. Στο υπουργείο Οικονοµικών έχουν αµφιβολίες κατά πόσον η Εurostat εφαρµόζει τους νέους αυτούς κανόνες σε όλα τα κράτη - µέλη ή απλώς εξαντλεί την αυστηρότητά της στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, θεωρούν ότι δεν έχουν περιθώρια να µη συµµορφωθούν. Έτσι, ένας από τους στόχους που βάζουν τώρα, είναι να περιορισθεί η επιχορήγηση των ΔΕΚΟ σε ποσοστό κάτω από 50%, ώστε τουλάχιστον να µην επιβαρύνουν οι ζηµιές τους το έλλειµµα. Ο υπουργός Οικονοµικών, εξάλλου, ανέθεσε χθες µε απόφασή του σε ιδιωτική εταιρεία, την ΡricewaterhouseCoopers Α.Ε., την ανάλυση των οικονοµικών αποτελεσµάτων των ΔΕΚΟ µε σκοπό να προσδιορισθούν ευκαιρίες βελτίωσης της οικονοµικής αποτελεσµατικότητάς τους. Συγκεκριµένα, η µελέτη (κόστους 22.140 ευρώ), που θα παραδοθεί σε ένα µήνα, θα περιέχει προτάσεις για την αύξηση των εσόδων των ΔΕΚΟ (µε πωλήσεις, συµπληρωµατικές υπηρεσίες, αξιοποίηση των ακινήτων τους κ.ά.) και µείωσης των εξόδων τους (µε «εξορθολογισµό», όπως αναφέρεται, του πλεονάζοντος προσωπικού και της µισθοδοσίας, επανεξέταση των κανονισµών λειτουργίας και προσωπικού, επαναδιαπραγµάτευση των µισθωµάτων). Περικοπές τουλάχιστον 10% στις λειτουργικές δαπάνες των ΔΕΚΟ θα προβλέπει ο Προϋπολογισμός 2011. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», οι ΔΕΚΟ βρίσκονται στο στόχαστρο για το 2011, ενώ προτεραιότητα µεταξύ αυτών έχουν πλέον οι συγκοινωνίες. Μετά τον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων έχει αποφασίσει να καταθέσει νοµοθετική ρύθµιση για τις ΔΕΚΟ του κλάδου, µε σκοπό τη µείωση των δαπανών τους και την αύξηση των εσόδων τους. Τα σχέδια αυτά περιλαµβάνουν σε ό,τι αφορά τους εργαζοµένους δυνατότητες µετατάξεων από έναν συγκοινωνιακό φορέα σε άλλον και µείωση των επιδοµάτων τους στο 8% του βασικού τους µισθού το πολύ, ενώ οι νεοπροσλαµβανόµενοι θα υπόκεινται σε νέους κανονισµούς εργασίας. Επίσης, τα σχέδια προβλέπουν αύξηση των εισιτηρίων και συγχωνεύσεις των εταιρειών. Οι ΔΕΚΟ έχουν αναδειχθεί τελευταίως σε µεγάλο αγκάθι, όχι µόνο λόγω των αναγκών επιχορήγησης που έχουν από τον κρατικό προϋπολογισµό, αλλά και επειδή η Εurostat άλλαξε τους κανόνες και συνυπολογίζει πλέον τις ζηµιές τους στο έλλειµµα της γενικής κυβέρνησης. Έτσι, το έλλειµµα του 2009 εκτινάχθηκε περίπου στο 15,5% του ΑΕΠ, καθώς µόνο οι ζηµιές του ΟΣΕ το επιβάρυναν κατά 1 δισ. ευρώ. Όπως υποστηρίζει η Εurostat, οι ζηµιές των ΔΕΚΟ πρέπει να προστίθενται στο έλλειµµα της γενικής κυβέρνησης, όταν αυτές επιχορηγούνται σε ποσοστό πάνω από 50% από τον κρατικό προϋπολογισµό. Στο υπουργείο Οικονοµικών έχουν αµφιβολίες κατά πόσον η Εurostat εφαρµόζει τους νέους αυτούς κανόνες σε όλα τα κράτη - µέλη ή απλώς εξαντλεί την αυστηρότητά της στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, θεωρούν ότι δεν έχουν περιθώρια να µη συµµορφωθούν. Έτσι, ένας από τους στόχους που βάζουν τώρα, είναι να περιορισθεί η επιχορήγηση των ΔΕΚΟ σε ποσοστό κάτω από 50%, ώστε τουλάχιστον να µην επιβαρύνουν οι ζηµιές τους το έλλειµµα. Ο υπουργός Οικονοµικών, εξάλλου, ανέθεσε χθες µε απόφασή του σε ιδιωτική εταιρεία, την ΡricewaterhouseCoopers Α.Ε., την ανάλυση των οικονοµικών αποτελεσµάτων των ΔΕΚΟ µε σκοπό να προσδιορισθούν ευκαιρίες βελτίωσης της οικονοµικής αποτελεσµατικότητάς τους. Συγκεκριµένα, η µελέτη (κόστους 22.140 ευρώ), που θα παραδοθεί σε ένα µήνα, θα περιέχει προτάσεις για την αύξηση των εσόδων των ΔΕΚΟ (µε πωλήσεις, συµπληρωµατικές υπηρεσίες, αξιοποίηση των ακινήτων τους κ.ά.) και µείωσης των εξόδων τους (µε «εξορθολογισµό», όπως αναφέρεται, του πλεονάζοντος προσωπικού και της µισθοδοσίας, επανεξέταση των κανονισµών λειτουργίας και προσωπικού, επαναδιαπραγµάτευση των µισθωµάτων).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.