Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Η δική μου Παναγία λέει άλλα



«Σύμβολο άσβεστο Πατρίδων αλησμόνητων η Παναγιά του Σουμελά. Η Παναγιά, που, με τη χάρη Της, εμπνέει και λυτρώνει.Από εδώ, με αυτήν την ευκαιρία, στέλνουμε μήνυμα ελπίδας σε όλους τους Έλληνες. Η Πατρίδα, πράγματι, δοκιμάζεται και δοκιμάζεται σκληρά, αλλά θα τα βγάλει πέρα. Υπό τη σκέπη, υπό τη δύναμη της Παναγιάς. Άλλωστε, σε εμάς του Έλληνες δεν αρμόζει η μεμψιμοιρία ούτε η μοιρολατρία. Σε εμάς ταιριάζει ο αγώνας. Και στην Ευρώπη, άλλωστε, δεν ταιριάζει η μισαλλοδοξία, ταιριάζει η αλληλεγγύη και η ενότητα.Θα τα καταφέρουμε με τη δύναμη της Παναγιάς. Και θα μείνουμε όρθιοι, όπως αρμόζει στους Έλληνες.Καλή η Παναγιά. Χρόνια πολλά σε όλους»

Σχόλιο Παραπολιτικής: Και μόνο η επιλογή του μέρους εορτασμού της Παναγίας, με είχε προϊδεάσει για την πλειοδοσία πατριωτισμού που...


...θα ακολουθήσει. Ακολουθώντας πιστά τα ταμπού της Μεταπολίτευσης, ο Αντώνης Σαμαράς επισκέφθηκε την Παναγία Σουμελά, τόπο προσκύνησης των συντηρητικών ψηφοφόρων της Μακεδονίας κι όχι μόνο. Φαντάζομαι ότι σπρώχθηκαν για να καθίσουν δίπλα του οι σύγχρονοι Ήρωες του Έθνους όπως ο έκπτωτος Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο Παπαθεμελής κτλ.

Ομολογώ πάντως ότι δεν περίμενα μια τόσο προκλητική για τον ορθό λόγο δήλωση. Ο Αντώνης Σαμαράς χρησιμοποιεί χωρίς καμία διαφοροποίηση τον συναισθηματικά φορτισμένο εθνικοπατριωτικό λόγο που "έπεισε" μια ολόκληρη χώρα ότι είμαστε..."έθνος ανάδελφο", που οδήγησε μια ολόκληρη χώρα στην καταστροφή.

Ποιοι είστε εσείς που στέλνετε από την Παναγία τη Σουμελά μήνυμα ελπίδας σε όλους τους Έλληνες; Θέλετε πραγματικά η σωτηρία της Πατρίδας να πιστωθεί στη "σκέπη της και τη δύναμη Παναγίας"; Ποιος σας είπε ότι αποτελεί μοίρα καλή για ένα Έθνος να του ταιριάζει ο αγώνας και μόνο; Γιατί να μην μας ταιριάζει η σύνεση, η καθημερινή πάλη για μια καλύτερη ζωή και η ομαλή συνύπαρξη;Τι το ξεχωριστό έχουν "οι Έλληνες" και τους "αρμόζει να είναι όρθιοι";

Λοιπόν Αντώνη, το παραμύθι τέλειωσε. Ως Χριστιανός Ορθόδοξος, σου ξεκαθαρίζω το εξής. Η δική μου Παναγία μου λέει ότι είμαστε όλοι ίδιοι, μου ζητά να μη νιώθω ξεχωριστός επειδή είμαι Έλληνας. Δεν μου λέει ότι θα τα καταφέρω χάρη στη δύναμη της. Μου λέει ότι θα καταφέρω αν προσπαθήσω πραγματικά για ένα καλύτερο αύριο, μου λέει ότι εγώ ο ίδιος κρατώ στα χέρια μου την τύχη μου.

Δεν ξέρω τι είναι αυτά που λες εσύ και ποια "Παναγία" στα εμπνέει. Σκέψου απλά μήπως πολιτεύεσαι σε λάθος χώρα. Η Τεχεράνη είναι μακριά από εδώ. Κι αν η χώρα είναι σωστή, μπορεί η περίοδος να είναι λάθος. Η παρέα που διάβαζε στη Χούντα και δεν κατάλαβε τίποτα εκπροσωπείται πια από ένα υστερικό γεροντάκι. Δεν εκλέγει πια κυβερνήσεις...


Υ.Γ Βρε μπαγάσα, με τη βοήθεια της Παναγίας θα μηδένιζες το έλλειμμα σε ένα χρόνο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.