Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ - Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ (1987)


Η Ρηνιώ Παπανικόλα, στην εκπομπή "ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ" της ΕΡΤ, καλεί γνωστούς καλλιτέχνες να ερμηνεύσουν αγαπημένα τους τραγούδια και να τα αφιερώσουν σε αγαπημένους τόπους.

Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ ερμηνεύει το τραγούδι «Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ». Το χαρακτηρίζει ως το πιο «σαιξπηρικό» τραγούδι της ελληνικής μουσικής παράδοσης και το αφιερώνει στην Κρήτη.

Η ζωή μου όλη είναι μια ευθύνη
όλα μου τα παίρνει τίποτα δε δίνει
η ζωή μου όλη είναι ένα καμίνι
που 'χω πέσει μέσα και με σιγοψήνει

Η ζωή μου όλη μια ανοησία
κι η μοναδική μου η περιουσία
η ζωή μου όλη είναι μια θυσία
που σκοπό δεν έχει ούτε σημασία

Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο
που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω
κι όταν γίνει η γόπα κέρασμα στο χάρο
όταν έρθει η ώρα και τόνε τρακάρω




Τραγούδι: "Η ζωή μου όλη"
Μουσική - στίχοι: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης

Καλό σας ταξίδι στη γειτονιά των αγγέλων κ. Μανώλη Ρασούλη. Οι δημιουργοί φεύγουν, μα ό,τι έχουν δημιουργήσει μένει αιώνια!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.