Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Πριν το τέλος

Σύμφωνα με τα Νέα, από την 1η Ιανουαρίου 2011 το κόστος των εισιτηρίων στα τρένα αναμένεται να διπλασιαστεί σχεδόν στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου που θα παραμείνει σε λειτουργία, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις θα υπάρξουν αυξήσεις από 175% (Πάτρα- Καλαμάτα) έως και 210% (Αθήνα- Στυλίδα), σε σχέση με σήμερα.

Με τις αυξήσεις αυτές, τα εισιτήρια των τρένων θα εξισωθούν πλήρως με αυτά των ΚΤΕΛ για τις ίδιες διαδρομές, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις το σιδηροδρομικό εισιτήριο θα αντιστοιχεί στο 90% του εισιτηρίου των λεωφορείων.

Η Ελλάδα δεν είχε μέχρι σήμερα τα φθηνότερα τρένα στην Ευρώπη από...φιλανθρωπία αλλά λόγω του πολύ χαμηλού επιπέδου υπηρεσιών. Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί να επιλέξει κάποιος ένα αρχαίο συρμό του ΟΣΕ κι όχι ένα άνετο λεωφορείο των ΚΤΕΛ.

Ακόμα πιο παράδοξες είναι όμως οι εκτιμήσεις των αρμοδίων:

Σύμφωνα με το νέο επιχειρησιακό σχέδιο της εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μόνο τα έσοδα από τις επιβατικές μεταφορές θα ανέλθουν το 2011 σε 112 εκατ. ευρώ από 61 εκατ. ευρώ το 2009. Για το 2012 και το 2013 τα έσοδα θα διαμορφωθούν σε 115 εκατ. ευρώ και 119 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.

Νομίζω ότι θα διαψευστούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.