Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

10 ψέματα που λένε οι γυναίκες μεταξύ τους Διαβάστε περισσότερα: CLOPYPASTE: 10 ψέματα που λένε οι γυναίκες μεταξύ τους


Ξέρετε όλοι πόσο ζηλεύουν οι γυναίκες η μια την άλληακόμα και φίλες να είναι, τρώγονται μεταξύ τους! Έχουν μεγάλο ανταγωνισμό η μια για την άλλη και πολλές φορές, τον σαμποτάρουν με μερικά ψεματάκια...

1. Είσαι ίδια με μένα ... έχουμε τόσα κοινά πράγματα μεταξύ μας.

2. Φυσικά ... και δεν θα το πω σε κάνεναν απολύτως.

3. Συμπαθώ πολύ το νέο σου αγόρι ... ταιριάζετε!

4. Ωραίο το φαγητό που μαγείρεψες, να μου δώσεις κάποτε την συνταγή.

5. Επ τι έγινε με έσενα ... φαίνεσαι σαν να αδυνάτισες.

6. Γλυκιά μου, μην ανησυχείς. Και εγώ αν ήμουν στη θέση σου, αυτό θα έκανα...

7. Αν είχα το σώμα σου ... θα φορούσα αυτό, και αυτό και εκείνο. Είσαι πολύ τυχερή, εγώ δεν έχω και πολλές επιλογές.

8. Νομίζω ότι θα είσαι καλύτερα... χωρίς αυτόν.

9. Το κούρεμα (χτένισμα) σου είναι τέλειο ... έχω πάθει πλάκα!

10. Χαίρομαι που μίλησε σε εσένα, έτσι κι αλλιώς εμένα δεν μου άρεσε καθόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.